Ronde 11

Hoog tijd voor

  • Een thuisnederlaag voor lucky PSV

  • Een galavoorstelling in eigen huis van PSV

  • Een mooie Sparta stunt

  • Een Cambuur zege na 3 missers op rij

  • Een mooie overwinning van Ajax

  • Een dipje voor Ajax


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Wolf

Well-known member
We hebben een half uur moeten wachten maar eindelijk keer iets wat je een schot mag noemen in de wedstrijd.
 

stc

Well-known member
Ik ga er gewoon vanuit dat Feyenoord met 0-3 gaat winnen al hoop ik dat Sparta wint. Dit Feyenoord is normaal gesproken 10x beter dan Sparta

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga er gewoon vanuit dat Feyenoord met 0-3 gaat winnen al hoop ik dat Sparta wint. Dit Feyenoord is normaal gesproken 10x beter dan Sparta

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Vooralsnog niet.
 

stc

Well-known member
Geen stress jongens. De mannen uit zuid gaan echt wel winnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien je glazen bol kennis wordt het dus puntverlies.

Heeft een irritant bijgeloof waarin hij gelooft dat PSV wint als hij roept dat ze gaan verliezen en dat concurrenten verliezen als hij roept dat ze gaan winnen. Hopelijk straft Feyenoord die voodoo nog af.
 

Miramar

Well-known member
Nog twee kneuzen erin en dan is het weer voorbij dit potje. Wat een verspilling van mijn vrije tijd weer...
 

stc

Well-known member
Heeft een irritant bijgeloof waarin hij gelooft dat PSV wint als hij roept dat ze gaan verliezen en dat concurrenten verliezen als hij roept dat ze gaan winnen. Hopelijk straft Feyenoord die voodoo nog af.
Heeft niks met bijgeloof te maken. Feyenoord heeft gewoon 10x meer kwaliteit dat Sparta. Ze zouden over Sparta heen moeten walsen. Ook heeft Feyenoord een week lang normaal kunnen trainen op deze wedstrijd. Iets wat normaal niet kan met Europese wedstrijden

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan