Loting groepsfase Champions League 2015-2016

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, dat is een hele pittige groep voor PSV. Zelfs de derde plaats gaat nog lastig zat worden.
 

JMD

Well-known member
Ik wou het net gaan posten:
mijn droomloting kan op verschillende manieren:
- met de meeste kans op doorgaan: United uit 2, niet Sevilla, Lyon of Roma uit 3 en niet M?nchengladbach of Wolfsburg uit 4
- met de mooiste affiches: Real Madrid uit 2, AS Roma uit 3 en M?nchengladbach uit 4
Dit postte ik gisteren, mijn eerste wens kwam bijna uit.
 

JMD

Well-known member
Tuurlijk. Heb je de beste optie uit de 2e koker komen er 2 van die kutclubs bij. Wel heel onvoorspelbaar hoe de rest het onderling doet dus dat is het enige "voordeel".

Minimaal 2x thuis winnen is een eis, want buiten Eindhoven ga je weinig doen.

Laten we hopen dat we beginnen met United thuis, die zijn nu nog niet in vorm.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tegen United ben je denk ik kansloos, als je zag hoe makkelijk ze Brugge opzij zette. CSKA uit ook kansloos en thuis ook pittig genoeg. Wolfsburg is even afwachten, maar als ze net zo sterk zijn als vorig seizoen dan is dat ook kansloos.
 

JMD

Well-known member
Die nieuwe potindeling pakt dus ook niet echt lekker uit. Nu kun je zomaar laatste worden in de poule.

Dat had ook gekund in de 'oude' situatie, want dan had je ook die Duitsers in 4 gehad.
Sterker nog: in die indeling had United ook in 2 gezeten, CSKA ook in 3 en PSV ook. Dys heb je een betere loting dan je dan gehad zou hebben.

De bottleneck zit weer in pot 4: in de traditie van Monaco, Auxerre, Nantes, Atletico bij PSV en Auxerre en City bij Ajax een sterke ploeg uit pot 4.
 

JFK

Well-known member
Minimaal 2x thuis winnen is een eis, want buiten Eindhoven ga je weinig doen.

Laten we hopen dat we beginnen met United thuis, die zijn nu nog niet in vorm.
Ik denk niet dat je zomaar even kan winnen United. Ik acht PSV echt kansloos. Een derde plaats halen zal echt een hel of a job worden.
 
Bovenaan