Malm? krijgt haar gewenste loting.
Waarom was die gewenst?
Dan duimen voor Leverkusen.
Tegen Zlatan. Echt leuk voor die gasten!
Zo, dat is een hele pittige groep voor PSV. Zelfs de derde plaats gaat nog lastig zat worden.
Zo, dat is een hele pittige groep voor PSV. Zelfs de derde plaats gaat nog lastig zat worden.
Tuurlijk. Heb je de beste optie uit de 2e koker komen er 2 van die kutclubs bij. Wel heel onvoorspelbaar hoe de rest het onderling doet dus dat is het enige "voordeel".Zal het ook nog wel Wolfsburg worden
Dit postte ik gisteren, mijn eerste wens kwam bijna uit.Ik wou het net gaan posten:
mijn droomloting kan op verschillende manieren:
- met de meeste kans op doorgaan: United uit 2, niet Sevilla, Lyon of Roma uit 3 en niet M?nchengladbach of Wolfsburg uit 4
- met de mooiste affiches: Real Madrid uit 2, AS Roma uit 3 en M?nchengladbach uit 4
Tuurlijk. Heb je de beste optie uit de 2e koker komen er 2 van die kutclubs bij. Wel heel onvoorspelbaar hoe de rest het onderling doet dus dat is het enige "voordeel".
Mwaoh, ze hebben dan wel de sterkste uit pot 4, maar uit pot 2 en 3 had het stukken erger gekund.Zo, dat is een hele pittige groep voor PSV. Zelfs de derde plaats gaat nog lastig zat worden.
Die nieuwe potindeling pakt dus ook niet echt lekker uit. Nu kun je zomaar laatste worden in de poule.
Ik denk niet dat je zomaar even kan winnen United. Ik acht PSV echt kansloos. Een derde plaats halen zal echt een hel of a job worden.Minimaal 2x thuis winnen is een eis, want buiten Eindhoven ga je weinig doen.
Laten we hopen dat we beginnen met United thuis, die zijn nu nog niet in vorm.