Loting groepsfase Champions League 2015-2016

Eef de Kip

Well-known member
Het had nog een stuk zwaarder gekund maar goed, wil PSV de CL winnen zullen ze ook tegen deze ploegen moeten winnen.
 

erka

Well-known member
PSV zal volslagen kansloos zijn om verder te komen in de CL, dat ziet zelfs Stevie Wonder nog.

Heel misschien 3e voor CSKA Moskou, dat zou nog kunnen. Maar Man Utd en/of Wolfsburg voorblijven over 6 potjes, echt 0,0000 kans.
 

Shayman

New member
Tegen United ben je denk ik kansloos, als je zag hoe makkelijk ze Brugge opzij zette. CSKA uit ook kansloos en thuis ook pittig genoeg. Wolfsburg is even afwachten, maar als ze net zo sterk zijn als vorig seizoen dan is dat ook kansloos.

Op de 1 of andere manier doen/deden we het altijd minimaal redelijk tegen Engelse ploegen dus daar hou ik me maar aan vast. Voor de rest is het inderdaad hopen op een aantal goede dagen terwijl de tegenstander even een dipje heeft.

Van de ploegen uit 2 hebben we het niet slecht getroffen maar wel heel beroerd geloot uit 3 en 4 (bij 4 zelfs de op afstand sterkste ploeg).
 

JMD

Well-known member
Maasveld zal trouwens ook niet blij zijn voor Gladbach: poultje met Juve, City en Sevilla...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alle groepen, op groep D na, waren gunstiger geweest. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het erger had gekund. Gewoon een kutloting dit.
 

JMD

Well-known member
Alle groepen, op groep D na, waren gunstiger geweest. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het erger had gekund. Gewoon een kutloting dit.

Dat heeft vooral te maken met de ploeg uit pot 4. Ik durf te wedden dat die 6 kampioenen uit pot 4 te pakken waren voor PSV, dan was je op zeker 3e geweest.

Maar goed, wie weet verrassen we, ook Ajax kwam ooit als 3e door in een groep met Dortmund en City en Real.
 

Shayman

New member
Alle groepen, op groep D na, waren gunstiger geweest. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het erger had gekund. Gewoon een kutloting dit.

E is ook heel verraderlijk hoor en vergelijkbaar met deze poule, verder inderdaad klote want geen echte underdog uit Kroati?, Isra?l of Cyprus cs erbij.
 

JMD

Well-known member
Tot wanneer loopt die groepsfase? Hopen dat we tegen die Russen moeten als ze daar al in de vriezer gaan zitten om een beetje op te warmen.

Tot december. CSKA mag niet thuis op de laatste speeldag, net als de ploegen uit Oekra?ne, Zenit en ik denk ook Astana
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
E is ook heel verraderlijk hoor en vergelijkbaar met deze poule, verder inderdaad klote want geen echte underdog uit Kroati?, Isra?l of Cyprus cs erbij.

Mja ok?, die is ook vrij lastig. Toch zijn Wolfsburg en United gevoelsmatig voor mij lastiger dan Leverkusen. Roma was inderdaad ook kansloos geweest voor PSV.
 
Bovenaan