Eef de Kip
Well-known member
Het had nog een stuk zwaarder gekund maar goed, wil PSV de CL winnen zullen ze ook tegen deze ploegen moeten winnen.
Dat dachten we in september 2000 ook...Ik denk niet dat je zomaar even kan winnen United.
Het had nog een stuk zwaarder gekund maar goed, wil PSV de CL winnen zullen ze ook tegen deze ploegen moeten winnen.
Dat dachten we in september 2000 ook...
Tegen United ben je denk ik kansloos, als je zag hoe makkelijk ze Brugge opzij zette. CSKA uit ook kansloos en thuis ook pittig genoeg. Wolfsburg is even afwachten, maar als ze net zo sterk zijn als vorig seizoen dan is dat ook kansloos.
Maar nu speelt Blind mee. Dus dat kan je schudden.
Alle groepen, op groep D na, waren gunstiger geweest. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het erger had gekund. Gewoon een kutloting dit.
Ben benieuwd naar welke ploeg in Spanje PSV moet.
Alle groepen, op groep D na, waren gunstiger geweest. Ik snap niet dat mensen zeggen dat het erger had gekund. Gewoon een kutloting dit.
50/50, in B heb je volop kans en mooie wedstrijden, in D ben je volstrekt kansloos. Beetje jammer.Maasveld zal trouwens ook niet blij zijn voor Gladbach: poultje met Juve, City en Sevilla...
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat het speelschema bekend is.
Op zich ook een wondertjeGeen....
Om het laatste is het een klotepoule. Je hoopt gewoon op een echt mindere ploeg. Ik vrees echt een beetje of je wel 3e gaat worden.E is ook heel verraderlijk hoor en vergelijkbaar met deze poule, verder inderdaad klote want geen echte underdog uit Kroati?, Isra?l of Cyprus cs erbij.
Tot wanneer loopt die groepsfase? Hopen dat we tegen die Russen moeten als ze daar al in de vriezer gaan zitten om een beetje op te warmen.
E is ook heel verraderlijk hoor en vergelijkbaar met deze poule, verder inderdaad klote want geen echte underdog uit Kroati?, Isra?l of Cyprus cs erbij.