Loting groepsfase Champions League 2015-2016

JMD

Well-known member
Zie nu op PSV.nl het volgende:
Man U thuis, CSKA uit, Wolfsburg uit, Wolfsburg thuis, Man U uit, CSKA thuis
Beter kon bijna niet: CSKA niet in november/december, thuis beginnen tegen United, de ploeg die het minst in vorm is momenteel van de 3 tegenstanders.

Een opvallend gegeven: PSV deed tot nu toe 13x mee aan de CL (dit jaar niet meegeteld): 9x speelde PSV het 3e duel thuis, 4x het 3e duel uit. Toen het het 3e duel thuisspeelde overleefden de Eindhovenaren de groep nooit, 3 van de 4x dat PSV het 3e duel uit speelde ging het wel door in de CL. En de 4e keer werd het op doelsaldo uitgeschakeld.
Dus dit ziet er goed uit... ;)
 

JMD

Well-known member
Enige nadeel: de woensdag voor de topper tegen Ajax moet de ploeg naar Moskou.
 

JMD

Well-known member
Het is goed mogelijk dat Ajax een uitwedstrijd op donderdag heeft met meer reistijd.
Dat ook natuurlijk.

Ik zie verder ook dat PSV dan ook al om 18.00 CET speelt, dus is het net na middernacht normaal terug in Nederland.
Geen probleem dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ook natuurlijk.

Ik zie verder ook dat PSV dan ook al om 18.00 CET speelt, dus is het net na middernacht normaal terug in Nederland.
Geen probleem dus.

Kwestie van de juiste vluchten regelen en je behoud een voordeel tegen Ajax.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding

Utd is nog niet zo heel goed in vorm en Blind mag nog steeds meedoen. Daarna 2x uit, dus daar kun je op zich alleen maar winnen (ik ga uit van 2x verlies)

En mocht je ze alledrie verliezen, dan ben je klaar en kun je de competitie voorrang geven?
 

JMD

Well-known member
Kwestie van de juiste vluchten regelen en je behoud een voordeel tegen Ajax.

Inderdaad. Zoals ik al zei: je bent normaal gesproken gewoon rond 1.00 terug in Eindhoven. Dan is het naar bed, training iets later doen (12.00 ofzo) en je hebt 3 volledige dagen naar Ajax.
 

Kielse Rat

Well-known member
Niet echt lekkere loting voor Gent. Ik geef ze niet de kans om door te gaan en echt publiekstrekkers zijn het ook niet. Thuis moeten ze toch wel wat puntjes kunnen pakken.
 
Bovenaan