Loting groepsfase Champions League 2015-2016

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooie poule, jammer dat Moskou thuis zo sterk is. Nu zo snel mogelijk Utd thuis zien te krijgen in het speelschema.
 

Shayman

New member
Mja ok?, die is ook vrij lastig. Toch zijn Wolfsburg en United gevoelsmatig voor mij lastiger dan Leverkusen. Roma was inderdaad ook kansloos geweest voor PSV.

Is allemaal wel tijdje terug maar voor mijn gevoel waren we nooit kansloos tegen Engelse ploegen terwijl die toen de boel ook al kaal vraten. Arsenal, Liverpool, Leeds, ManUre en Newcastle herinner ik me zo van de laatste 15 jaar (toen we nog wel gewoon jaarlijks CL speelden).
 

JFK

Well-known member
Is allemaal wel tijdje terug maar voor mijn gevoel waren we nooit kansloos tegen Engelse ploegen terwijl die toen de boel ook al kaal vraten. Arsenal, Liverpool, Leeds, ManUre en Newcastle herinner ik me zo van de laatste 15 jaar (toen we nog wel gewoon jaarlijks CL speelden).

Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Leeds 3-5, United met de goal van Kezman en tegen Arsenal 0-4 nog herinneren.
Liverpool, Newcastle? Het zegt me geen fluit. Ik ga zo maar eens op Wikipedia bladeren.
 

JMD

Well-known member
Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Leeds 3-5, United met de goal van Kezman en tegen Arsenal 0-4 nog herinneren.
Liverpool, Newcastle? Het zegt me geen fluit. Ik ga zo maar eens op Wikipedia bladeren.

Liverpool versloegen we nooit, Newcastle wel in 1997, 1-0 in Eindhoven 0-2 in Engeland. In 2004 in de 1/4 finale verloren we wel tegen de Engelsen.
Arsenal versloegen we in 2007, 1-0 in Eindhoven, 1-1 in Londen
Leeds in 1995, 3-5 in Leeds, winst in Eindhoven en in 2002 0-0 in Eindhoven, 0-1 in Leeds.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik weet nog van de 3-5 dat het leek dat Murphy (?) Vennegoor toen sloeg, maar dat bleek niet het geval
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is allemaal wel tijdje terug maar voor mijn gevoel waren we nooit kansloos tegen Engelse ploegen terwijl die toen de boel ook al kaal vraten. Arsenal, Liverpool, Leeds, ManUre en Newcastle herinner ik me zo van de laatste 15 jaar (toen we nog wel gewoon jaarlijks CL speelden).

Dat klopt, maar dat had er natuurlijk ook deels mee te maken dat die Engelse ploegen niet 100% gaven. Nu met Van Gaal en Memphis denk ik dat ze dat juist wel gaan doen. Denk bijvoorbeeld dat je nog beter City had kunnen loten. Maar ja, we gaan het wel zien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wolfsburg kon toch niet Joost?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten

Wolfsburg al zeker niet. Gladbach kan wel nog.

Lyon is ook onmogelijk, Roma ook.

Sevilla is 50% kans, die komen in B of D.
 

Shayman

New member
Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Leeds 3-5, United met de goal van Kezman en tegen Arsenal 0-4 nog herinneren.
Liverpool, Newcastle? Het zegt me geen fluit. Ik ga zo maar eens op Wikipedia bladeren.

Alex die tegen Arsenal zowel de 1-0 als de 1-1 maakte (toch?).
 

Shayman

New member
Dat klopt, maar dat had er natuurlijk ook deels mee te maken dat die Engelse ploegen niet 100% gaven. Nu met Van Gaal en Memphis denk ik dat ze dat juist wel gaan doen. Denk bijvoorbeeld dat je nog beter City had kunnen loten. Maar ja, we gaan het wel zien.

Misschien ook wel grootste kans op onderschatting (hoop ik haha!).
 

JMD

Well-known member
Alex die tegen Arsenal zowel de 1-0 als de 1-1 maakte (toch?).

Nope, Mendez met de 1-0 in Eindhoven (schot net buiten de 16), Alex idd met de 1-1 in het Emirates

Najaar 2004 speelden we eerst in Londen, eigen goal Alex en 1-0 verlies op Highbury, de terugwedstrijd werd het 1-0 door Ooijer (kopbal) en de 1-1 kwam van Henry volgens mij. Arsenal eindigde met 9 man. Door die 1-1 en een gunstig resultaat in Trondheim was PSV na 5 duels toen voor het eerst zeker van doorgaan. 5 maanden later speelden we 1/2 finale CL
 

JFK

Well-known member
Er was toch ook een wedstrijd tegen Arsenal 0-4 met een hele snelle goal van Henry? De wedstrijd op Highbury was geloof ik 3-1 met een stuntelende Gomez. Of ben ik nu echt de kluts kwijt?
 

JMD

Well-known member
Er was toch ook een wedstrijd tegen Arsenal 0-4 met een hele snelle goal van Henry? De wedstrijd op Highbury was geloof ik 3-1 met een stuntelende Gomez. Of ben ik nu echt de kluts kwijt?

Nee, je haalt er aantal door elkaar.
najaar 2002: Arsenal won met 0-4 in Eindhoven, met inderdaad die snelle goal van henry. Ik zat in het stadion en had 3 uur tussen alle files doorgereden, was er vlak voor het begin, om je club na 19 seconde op 0-1 achter te zien komen
Return: 1-0 voor Arsenal
najaar 2004: Arsenal wint 1-0, return: 1-1
voorjaar 2007 (1/8 finale): 1-0 in Eindhoven, 1-1 in Londen

Dus geen 3-1....
 

JFK

Well-known member
Nee, je haalt er aantal door elkaar.
najaar 2002: Arsenal won met 0-4 in Eindhoven, met inderdaad die snelle goal van henry. Ik zat in het stadion en had 3 uur tussen alle files doorgereden, was er vlak voor het begin, om je club na 19 seconde op 0-1 achter te zien komen
Return: 1-0 voor Arsenal
najaar 2004: Arsenal wint 1-0, return: 1-1
voorjaar 2007 (1/8 finale): 1-0 in Eindhoven, 1-1 in Londen

Dus geen 3-1....
Ik heb het net even opgezocht en ik moet van de drank afblijven.
Voorheen kon ik dit soort dingen zo opdreunen, maar de resultaten van laten we zeggen van de laatste 15 jaar, ben ik echt kwijt.
 
Bovenaan