Mja ok?, die is ook vrij lastig. Toch zijn Wolfsburg en United gevoelsmatig voor mij lastiger dan Leverkusen. Roma was inderdaad ook kansloos geweest voor PSV.
Is allemaal wel tijdje terug maar voor mijn gevoel waren we nooit kansloos tegen Engelse ploegen terwijl die toen de boel ook al kaal vraten. Arsenal, Liverpool, Leeds, ManUre en Newcastle herinner ik me zo van de laatste 15 jaar (toen we nog wel gewoon jaarlijks CL speelden).
Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Leeds 3-5, United met de goal van Kezman en tegen Arsenal 0-4 nog herinneren.
Liverpool, Newcastle? Het zegt me geen fluit. Ik ga zo maar eens op Wikipedia bladeren.
Ik weet nog van de 3-5 dat het leek dat Murphy (?) Vennegoor toen sloeg, maar dat bleek niet het geval
Is allemaal wel tijdje terug maar voor mijn gevoel waren we nooit kansloos tegen Engelse ploegen terwijl die toen de boel ook al kaal vraten. Arsenal, Liverpool, Leeds, ManUre en Newcastle herinner ik me zo van de laatste 15 jaar (toen we nog wel gewoon jaarlijks CL speelden).
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
Wolfsburg al zeker niet. Gladbach kan wel nog.
Lyon is ook onmogelijk, Roma ook.
Sevilla is 50% kans, die komen in B of D.
Ik kan me alleen de wedstrijd tegen Leeds 3-5, United met de goal van Kezman en tegen Arsenal 0-4 nog herinneren.
Liverpool, Newcastle? Het zegt me geen fluit. Ik ga zo maar eens op Wikipedia bladeren.
Dat klopt, maar dat had er natuurlijk ook deels mee te maken dat die Engelse ploegen niet 100% gaven. Nu met Van Gaal en Memphis denk ik dat ze dat juist wel gaan doen. Denk bijvoorbeeld dat je nog beter City had kunnen loten. Maar ja, we gaan het wel zien.
Alex die tegen Arsenal zowel de 1-0 als de 1-1 maakte (toch?).
Alex die tegen Arsenal zowel de 1-0 als de 1-1 maakte (toch?).
Ja nu weet ik het weer. Kopbal toch? En steenhard?
Er was toch ook een wedstrijd tegen Arsenal 0-4 met een hele snelle goal van Henry? De wedstrijd op Highbury was geloof ik 3-1 met een stuntelende Gomez. Of ben ik nu echt de kluts kwijt?
Die snelle 0-1 was toch van Gilberto Silva?
Ik heb het net even opgezocht en ik moet van de drank afblijven.Nee, je haalt er aantal door elkaar.
najaar 2002: Arsenal won met 0-4 in Eindhoven, met inderdaad die snelle goal van henry. Ik zat in het stadion en had 3 uur tussen alle files doorgereden, was er vlak voor het begin, om je club na 19 seconde op 0-1 achter te zien komen
Return: 1-0 voor Arsenal
najaar 2004: Arsenal wint 1-0, return: 1-1
voorjaar 2007 (1/8 finale): 1-0 in Eindhoven, 1-1 in Londen
Dus geen 3-1....
Kan ook...