Loot AZ wel eens uit tegen een Eredivisieploeg?
En we gaan nog niet naar huis....
Ze moeten wel naar Rotterdam.
Dus zo thuis is dat niet
Ik was er in het stadion wel van overtuigt dat het afkeuren terecht was, na de beelden gezien te hebben zijn we toch gewoon genaaid.
Rosheuvel beroerd de bal met de hand maar heeft daar geen voordeel van. Willem II krijgt de bal en verspeeld die zelf weer.
Sinds wanneer is dat het criterium??
Al dan geen voordeel hebben van hands hoor ik vaak als criterium, een van de vaakst foutief geinterpreteerde regels in het voetbal. Het enige criterium is opzettelijk of niet, voordeel is compleet irrelevant.
Dat is neutraal terrein ondanks dat waarschijnlijk de tegenstander in eigen stadion mag spelen.
Ja en de finale ook thuis voor Feyenoord tegen AZ.
Precies. Maar goed, het geeft Joost weer even de mogelijkheid om zijn riedeltje af te spelen. Hij denkt het dus beter te weten dan een scheids die 20 camera's + herhalingen tot zijn beschikking heeft.
For red card offences (except DOGSO), only the incident is reviewed. For goals, penalty incidents and DOGSO offences, the referee can review the play as far back as the start of the attacking move which led to the incident and, if relevant, how possession of the ball was gained at the start of that phase of play.
The Laws of the Game do not allow restart decisions (corner kicks, throw-ins etc.) to be changed once play has restarted, so they can not be reviewed.
Jullie loten ook altijd thuis... Feyenoord heeft volgens mij de laatste twee keer de uit geloot voor de finale en steeds de thuiskant gekregen. De eigen kleedkamer was wel voor de tegenstander dacht ik.
Rosheuvel komt in balbezit doordat Heerkens de bal verspeeld, niet door een handsbal.