De Groene Scout
Well-known member
Zo direct na de thee 1-2.
Ik volg het een beetje, maar speelt Roda met 10 man ofzo?
Social media hier weer kwaad over de afgekeurde 2-3
En waarom is er dan gisteren niet ingegrepen bij de onterechte corner van Feyenoord ?
Honderden regels en protocollen maar ik ben naar Tilburg gereden, heb geparkeerd, ben in de rij gaan staan en na de fouillering het uitvak in gegaan.
Op geen enkele manier iets van controle.
Misschien om dat effectief 2 verschillende situaties waren? Want het spel lag dood toen de corner gegeven werd.Vind deze handsbal wel op het randje. Tot hoever ga je terug met een overtreding ? En waarom is er dan gisteren niet ingegrepen bij de onterechte corner van Feyenoord ?
Misschien om dat effectief 2 verschillende situaties waren? Want het spel lag dood toen de corner gegeven werd.
Dit was 1 vloeiende aanval...
.
Geen idee. Dat was ook onterecht dat daar niet ingegrepen werd.
Dat vind ik dus niet. De handsbal komt, daarna is er eerst een duel op het middenveld en dan word er pas naar het doel gespeeld.
Of is het zo dat zolang het spel niet heeft stilgelegen dat je nog terug mag komen op je beslissing ?
Dat laatste denk ik.Dat vind ik dus niet. De handsbal komt, daarna is er eerst een duel op het middenveld en dan word er pas naar het doel gespeeld.
Of is het zo dat zolang het spel niet heeft stilgelegen dat je nog terug mag komen op je beslissing ?