KNVB Beker -- (2017-2018)

Pascallovic

Well-known member
Vooruitlopend op de loting. De KNVB zal zeker moeten gaan schuiven in het programma van de Eredivisie als ze beide halve finales niet op dezelfde dag willen laten spelen.

Zonder competitiewedstrijden te verplaatsen:

-Feyenoord en Roda kunnen alleen op woensdag
-AZ kan op dinsdag en woensdag
-Twente kan op woensdag en donderdag
-Willem II kan op geen enkele dag
Willem II dan maar uitsluiten van verdere deelname:D
 

Mario

Well-known member
Ik zie nu pas de beelden maar de KNVB wilde wel heel graag dat Feyenoord won zeg.

Ik heb het niet gezien, maar er was nog wel een doelpunt van Feyenoord afgekeurd en hadden ze wel mazzel dat ze voor rust niet met 10 man kwamen te staan.

In ieder geval de felicitaties aan de Feyenoorders hier ... wij gaan wel voor de titel, lijkt mij een goed plan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, want dan krijg je Roda in de halve finale... :(

Het worden dus beide halve finales op 1 dag. Is volgens mij wel eens eerder gebeurd.

Afhankelijk welke overige clubs erbij betrokken zijn zie ik ze nog wel er voor aan om te schuiven.
 

Joost

Well-known member
Vooruitlopend op de loting. De KNVB zal zeker moeten gaan schuiven in het programma van de Eredivisie als ze beide halve finales niet op dezelfde dag willen laten spelen.

Zonder competitiewedstrijden te verplaatsen:

-Feyenoord en Roda kunnen alleen op woensdag
-AZ kan op dinsdag en woensdag
-Twente kan op woensdag en donderdag
-Willem II kan op geen enkele dag

Feyenoord zal sowieso op woensdag gepland worden want Feyenoord v PSV is de zondag ervoor en NAC v Feyenoord op de zaterdag erna zullen ze ook niet snel verplaatsen.

Dan is het verder een paar potjes omwisselen.
 

Forza AZ

Well-known member
Nee, want dan krijg je Roda in de halve finale... :(

Het worden dus beide halve finales op 1 dag. Is volgens mij wel eens eerder gebeurd.

Voor de kwartfinales werden er ook competitiewedstrijden verschoven terwijl het mogelijk was geweest de kwartfinales over 2 dagen te verdelen. Er gaat dus wel geschoven worden, wat zo ie zo nodig is als Willem II vanavond wint, aangezien die zondag en vrijdag in de Eredivisie staan gepland.

Waarschijnlijk dus inderdaad Feyenoord op woensdag, en de andere kwartfinale dan op donderdag (als Twente meedoet), of op dinsdag als het AZ tegen Willem II/Roda is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi avondje in De Kuip gisteren!

Vooraf al een goede keus gemaakt door voor de Afsluitdijk te kiezen, dus we kwamen mooi op tijd aan bij De Kuip. Enorme rijen daar, omdat er blijkbaar grondig gecontroleerd moest worden. Bij de opkomst van de spelers bleek er tijdens het fouilleren toch een en ander mis te zijn gegaan. De vuurpijlen vlogen je om de oren, maar dat zorgde er wel voor dat de sfeer er meteen lekker in zat. Vooraf waren de verwachten wisselend op X2. Feyenoord is dan wel erg sterk in dit soort duels dat het erom gaat, maar PSV is toch koploper en Feyenoord beleeft geen beste periode.

Al binnen de minuut wederom vuurwerk, maar nu figuurlijk. Mooie combinatie tussen Berghuis en J?rgensen en Larsson die met de eerste sliding uit zijn carri?re scoorde. Hij keek wel een beetje beteuterd, omdat zijn broekje nu smerig was.
Daarna nam PSV langzaam de controle over. Feyenoord was de bal snel kwijt en beperkte zich daarna tot inzakken. Lozano had een paar knappe dribbels, maar verder waren het vooral afzwaaiers en een paar hoge ballen, waarbij Jones er niet goed uitzag. Verder speelde PSV in een veel te laag tempo om het Feyenoord lastig te maken.
Vanaf de 35e minuut nam Feyenoord het heft weer in handen en enigszins gelukkig kwamen ze op 2-0. Daarna hadden ze nog mazzel dat de zeer warrig fluitende Van Boekel Malacia niet wegstuurde.

Na rust was het wel spannend, maar werd het steeds slordiger. PSV bleek eens te meer niet in staat om echt dominant te zijn en vanuit voetballende situaties tot kansen te komen. Wel bleven er afzwaaiers van afstand volgen en Feyenoord scoorde nog via J?rgensen, maar die goal werd afgekeurd. Toen de tijd verder wegtikte, kwam er op X2 steeds meer het besef dat de halve finale nabij was.

Na afloop een mooie sluiproute genomen en in mum van tijd weer op de snelweg.
Wie weet wat er nog in het vat zit voor de halve finale. Gister in ieder geval een leuke avond gehad!
 

Abubakari

Well-known member
Al binnen de minuut wederom vuurwerk, maar nu figuurlijk. Mooie combinatie tussen Berghuis en J?rgensen en Larsson die met de eerste sliding uit zijn carri?re scoorde. Hij keek wel een beetje beteuterd, omdat zijn broekje nu smerig was.
Daarna nam PSV langzaam de controle over. Feyenoord was de bal snel kwijt en beperkte zich daarna tot inzakken. Lozano had een paar knappe dribbels, maar verder waren het vooral afzwaaiers en een paar hoge ballen, waarbij Jones er niet goed uitzag. Verder speelde PSV in een veel te laag tempo om het Feyenoord lastig te maken.
Vanaf de 35e minuut nam Feyenoord het heft weer in handen en enigszins gelukkig kwamen ze op 2-0. Daarna hadden ze nog mazzel dat de zeer warrig fluitende Van Boekel Malacia niet wegstuurde.

Na rust was het wel spannend, maar werd het steeds slordiger. PSV bleek eens te meer niet in staat om echt dominant te zijn en vanuit voetballende situaties tot kansen te komen. Wel bleven er afzwaaiers van afstand volgen en Feyenoord scoorde nog via J?rgensen, maar die goal werd afgekeurd.

Dat wisten we al hoor, de wedstrijd was gister ook op TV. :eek:
 

Abubakari

Well-known member
Nee jong, die kaart heb ik vorig jaar mei al opgezegd. Ga nu weer gewoon hooguit 1x per maand naar de film.

En was ik wel naar de bios geweest dan had ik de samenvatting kunnen kijken (heb ik nu ook gedaan), maar aardig dat je speciaal voor mij zo'n samenvatting hebt geschreven. Had niet gehoeven.
 

Joost

Well-known member
Honderden regels en protocollen maar ik ben naar Tilburg gereden, heb geparkeerd, ben in de rij gaan staan en na de fouillering het uitvak in gegaan.

Op geen enkele manier iets van controle.
 

Joost

Well-known member
Het is overigens 1-1. Roda kwam via elf meter opvordering, Ogbeche kopt vlak erna de gelijkmaker binnen.

Willem II de beter kansen, Roda duidelijk zoekend vanwege een noodgedwongen aangepaste formatie.
 
Bovenaan