Beide potjes op woensdag; uiteraard AZ-Twente weer veel te vroeg. Dat wordt een snipperdag voor de fans.
Maar ja, als FOX mar tevreden is.
Dat werd het sowieso, dat is 2 uur rijden als er geen spits is.
Beide potjes op woensdag; uiteraard AZ-Twente weer veel te vroeg. Dat wordt een snipperdag voor de fans.
Dat werd het sowieso, dat is 2 uur rijden als er geen spits is.
Twente dient protest in tegen het aanvangstijdstip.
Roda dient protest in tegen de beslissing van de videoref.
Half snipperdagje, dat moet je toch wel over hebben voor je club.Nu moeten de Twente fans alleen wel al vroeg op de middag vertrekken. A.s. woensdag is het voor de competitie ook om 18.30u en de supportersbus vertrekt al om 14.30u uit Alkmaar richting Enschede.
Enig voordeel is wel dat je niet pas middag in de nacht weer thuis bent, en dus geen probleem hebt als je weer heel vroeg op moet de volgende dag.
Half snipperdagje, dat moet je toch wel over hebben voor je club.
Is te proberen, maar ik geef ze beide weinig kans.
1. Wat wil Roda nu eens eigenlijk bereiken?
2. Waarom nu wel en voorheen niet?
Toch zag ik de beelden voor het eerst en dan snap ik wel dat Joost zich wat genaaid voelt.
De KNVB kan Roda wellicht gelijk geven (al is en blijft het een kwestie van interpretatie in deze), maar Roda zal daar verder helemaal niks aan hebben. Dat gaat anders een precedent scheppen dat het onmogelijk zal maken om de competitie op een fatsoenlijke wijze af te werken.Altijd treurig als clubs van die kansloze protests gaan indienen. Heeft niks met 'wie niet waagt wie niet wint' te maken. Dergelijke protesten worden namelijk altijd afgewezen. Gewoon puur een zoethoudertje voor de fans van 'kijk ons als club eens strijden tegen de KNVB'.
Het is ook geen oplossing, maar een hulpmiddel.Dit is de reden waarom de videoref geen oplossing is. Je blijft altijd interpretaties houden. Een andere scheidsrechter had hem wel goedgekeurd. Ik vind het ook een twijfelgeval.
Toch zag ik de beelden voor het eerst en dan snap ik wel dat Joost zich wat genaaid voelt.
Waarom had Heerkens moeten stoppen en vragen om een VAR?