Jack's League seizoen 2021/2022

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat ze liever voor een hoop centjes ballen zonder publiek dan voor minder centjes bij meer publiek.
 

De Groene Scout

Well-known member
Slimme omweg van de clubs om het via de burgervader op deze manier te proberen.
Niet honoreren uiteraard en bij niet voetballen beide 6 punten in mindering.
 

Sjorro

Member

Het wordt druk voor De Treffers met al die inhaalduels. KNVB wil dat de wedstrijden binnen 17 dagen moeten worden ingehaald, waar mogelijk midweeks. ‘Daarmee blijft het huidige programma in stand’, stelt de voetbalbond.
 

Fregge

Well-known member
Als Spakenburg - IJsselmeervogels as zaterdag zonder publiek gespeeld wordt kost dat de thuisclub volgens mij ongeveer een ton. Serieus geld dus.
Dit zeg je verkeerd. Dat kost ze geen ton. Ze krijgen het niet. Dat is heel wat anders.

Ik heb wel begrepen dat ze de derby meegenomen hebben in de begroting. Maar dat is ontzettend naïef.
 

de waan

Well-known member
Als een derbyrecette met 5000 dagjesmensen een grondrecht is dan ken ik nog wel 2500 clubs die graag die compensatie willen ontvangen.
 

Sjorro

Member
Ik neem aan dat de Derby ook binnen 17 dagen moet worden ingehaald. Anders wordt het echt meten met 2 maten.
 

Fregge

Well-known member
De topclubs in het Nederlandse amateurvoetbal trekken veel publiek, helemaal bij derby's zoals bij Spakenburg - IJsselmeervogels of bij Quick Boys - Katwijk . Dan zitten / staan er regelmatig tegen de 10.000 toeschouwers.
Als dit publiek niet binnen mag, kost het de verenigingen erg veel geld
Nee, dat kost de clubs niks, ze krijgen er niks voor. Dat is heel wat anders.
 

Fregge

Well-known member
De Treffers - IJsselmeervogels die voor morgenavond op het programma stond is inmiddels ook al afgelast in verband met coronabesmettingen
 

Fregge

Well-known member
GVVV en AFC gaan nu tegen elkaar spelen zaterdag.

Mogen we al tegen @noord-ooster zeggen dat het door laten gaan van de competitie een plannetje is van het zondagvoetbal zodat zaterdagclubs geen inkomsten meer krijgen en dus omvallen en dus uiteindelijk het zondagvoetbal zal zegevieren of moesten we daar nog even mee wachten?
 
Bovenaan