nee sinds Unregistere tegengas gaf op NO haar zeterdaggeneuzel zit kuikentje NO elke keer op ASWH te hakken, kinderlijk gewoon.Jeetje, ben je op een legoblokje gestapt toen je opstond, no?
Vandaag mochten ze tegen elkaar; ASWH - HHC 1-1.nee sinds Unregistere tegengas gaf op NO haar zeterdaggeneuzel zit kuikentje NO elke keer op ASWH te hakken, kinderlijk gewoon.
Ja maar ik vind dat dus bullocksOm meerdere redenen terecht, dat de TD clubs daarvoor pleiten.
Ik ook. Niet zeuren maar voetballen. Sport is gezond.Ja maar ik vind dat dus bullocks
Een amateur voetbalt toch voor z’n eigen plezier.Om meerdere redenen terecht en begrijpelijk, dat de TD clubs daarvoor pleiten.
Volgens mij is de KNVB inmiddels zo over de zeik over het spelen zonder publiek dat een aanvraag tot uitstel wel eens gehonoreerd kan worden.Schrijf maar vast op dat Spakenburg - IJsselmeervogels verzet gaat worden in verband met coronabesmettingen bij 1 van de 2 clubs
En anders zijn er coronagevallen johVolgens mij is de KNVB inmiddels zo over de zeik over het spelen zonder publiek dat een aanvraag tot uitstel wel eens gehonoreerd kan worden.
Als zoiets "gefaked" wordt, dan is dit toch te triest voor woorden?Schrijf maar vast op dat Spakenburg - IJsselmeervogels verzet gaat worden in verband met coronabesmettingen bij 1 van de 2 clubs
Ik ben ook voor, maar dan met terugwerkende kracht zodat het duel van afgelopen weekend (ook zonder publiek) ook niet meetelt.Na overleg vanavond zijn 15 teams voor stilleggen en 3 tegen stilleggen. Woensdag wordt een beslissing genomen.