Jack's League seizoen 2021/2022

De Groene Scout

Well-known member
Ik denk wat heb je nu weer aangemaakt?
Maar inderdaad de 2e divisie gaat ook op de commerciële tour en heet nu Jack's League.
 

De Wolf

Well-known member
Jack van den Berg is al een tijdje weg.

Loopt er bij andere clubs nog een Jack rond behalve dan die Dennis Bergkamp supporter?
 

de waan

Well-known member
Ik kom overigens net tot de ontdekking dat Jack van den Berg een Engelse en een Arabische Wikipedia-pagina heeft. Geen Nederlandse.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kunnen we het nu ook gewoon semi-profvoetbal noemen en verplichte promotie invoeren?
 

noordooster

Well-known member
Andor Heij meldt dat vanmiddag de oefenwedstrijd PKC'83 - Katwijk niet door kan gaan omdat er bij Katwijk 7 personen postitief zijn getest op corona.
 

Abubakari

Well-known member
Dat meldt PKC'83.

Was maar een geluk dat ik hem vroeg of met die nieuwe regels er nog wel publiek welkom was bij PKC'83, want toen ging hij dat even checken en stuitte hij op het corona bij Katwijk bericht. Scheelt weer een nutteloze fietstocht. 😀
 

bqandy

Well-known member
Wel jammer. Ik had zin in een potje voetbal.
Wel opvallend was dat de coronabesmettingen bij Katwijk waren.
Groningen is momenteel toch coronahoofdstad nummer 1. :rolleyes:
 

noordooster

Well-known member
En de voor vanmiddag geplande oefenwedstrijd HHC - DVS '33 is afgelast vanwege een coronabesmetting in de selectie van HHC.
 

noordooster

Well-known member
Gisteren oefende HHC tegen Harkemase Boys.
Uitslag: 3-3
Ondanks dat er veel werd gewisseld was het een leuke wedstrijd om te zien.
In de eerste helft was HHC beter, in de tweede helft Harkemase Boys.
 

noordooster

Well-known member
Na de wedstrijd tegen Harkemase Boys oefende HHC tegen 2 andere derde divisionisten.
Tegen Hercules uit werd het 3-3 en gisteravond speelden ze 1-1 tegen Excelsior '31.
 
Bovenaan