Eef de Kip
Well-known member
Ik denk dat ze liever voor een hoop centjes ballen zonder publiek dan voor minder centjes bij meer publiek.
Dan heeft er altijd wel iemand corona, volgens Danny van den Meiracker https://www.voetbal247.nl/spakenburgse-derby-gaat-er-sowieso-uit/Slimme omweg van de clubs om het via de burgervader op deze manier te proberen.
Niet honoreren uiteraard en bij niet voetballen beide 6 punten in mindering.
Dit zeg je verkeerd. Dat kost ze geen ton. Ze krijgen het niet. Dat is heel wat anders.Als Spakenburg - IJsselmeervogels as zaterdag zonder publiek gespeeld wordt kost dat de thuisclub volgens mij ongeveer een ton. Serieus geld dus.
Hadden ze maar onder de profsectie moeten vallen.Als een derbyrecette met 5000 dagjesmensen een grondrecht is dan ken ik nog wel 2500 clubs die graag die compensatie willen ontvangen.
Nee, dat kost de clubs niks, ze krijgen er niks voor. Dat is heel wat anders.De topclubs in het Nederlandse amateurvoetbal trekken veel publiek, helemaal bij derby's zoals bij Spakenburg - IJsselmeervogels of bij Quick Boys - Katwijk . Dan zitten / staan er regelmatig tegen de 10.000 toeschouwers.
Als dit publiek niet binnen mag, kost het de verenigingen erg veel geld