Jack's League seizoen 2021/2022

De Groene Scout

Well-known member
Dit heeft de club ook een beetje zelf in de hand gewerkt. Die tokkie-supporters hebben de laatste 25 jaar ook veel te veel vrijheid gekregen en de clubs (ook besturen) waren er ook altijd heel trots op dat de groep zich gedroegen als 'echte' supporters die qua sfeeracties niet onder wilden doen voor BVO's. Tja daar hoorde ook alle extra negatieve shit bij. Nu durven ze ze niet eens meer aan te spreken en wordt alles getolereerd.
 

JMD

Well-known member
Quick Boys - Katwijk gaat komend weekend overigens niet door. Niet genoeg politie....

Ben benieuwd of de storm van komend weekend nog roet in het eten gaat gooien.
 

Sjorro

Active member
Alles rustig verlopen op Zuid. Er zat een groep (blauwe) supporters in een lokale kroeg in Groesbeek, waardoor de politie continu aan het pendelen was tussen Sportpark Zuid en Groesbeek centrum.
Wedstrijdverloop zou ook geen positieve bijdrage hebben geleverd als de supporters wel aanwezig hadden mogen zijn.
Kortom, na de eerste 3 wedstrijden in 2022 6 punten, is gewoon prima!
 

JMD

Well-known member
IJsselmeervogels verliest een inhaalduel bij nummer laatst gvvv met 2-1… De derby van Spakenburg van 8 maart en 14 mei as gaat niet om het kampioenschap maar om degradatie
 

de waan

Well-known member
Misschien moeten ze daar ook eens durven wat geld in de selectie te investeren. Met alleen eigen jeugd red je het niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Onderin werden ook opvallend veel punten gepakt. Ook de Spakenburgse clubs krijgen weer iets meer lucht ne hun overwinning.
Ook ASHW won weer eens; mooi spannend onderin.
Koploper Katwijk verloor, maar de marge blijft groot.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Kan wel janken ... Positief getest op corona, na zelftest vanochtend ook bij de GGD. Ik kan dus fluiten naar mijn debuut zaterdag in de Tweede Divisie. Ongelooflijk zuur dit. Had er zo naar uitgekeken.
 

Abubakari

Well-known member
Kan wel janken ... Positief getest op corona, na zelftest vanochtend ook bij de GGD. Ik kan dus fluiten naar mijn debuut zaterdag in de Tweede Divisie. Ongelooflijk zuur dit. Had er zo naar uitgekeken.
Uitstel, geen afstel moet je maar denken. Maar wel erg sneu voor je.
 

De Groene Scout

Well-known member
Onderin wint Kozakken Boys van IJsselmeervogels.
ASWH wint ook en gaat over de Vogels heen.

HHC even op plek 2 na de winst op Quick Boys.
 

JMD

Well-known member
De kraker eindigde in 2-2. Duel lag na rust lange tijd stil omdat een speler van de Vogels flink geblesseerd raakte. Men vreesde voor een gebroken rib en dus mocht de speler niet verplaatst worden, men moest op de ambulance wachten.
 

Sjorro

Active member
De Spakenburgse Derby heeft een coronagolf teweeg gebracht, zowel de wedstrijd van Spakenburg als IJsselmeervogels ligt eruit voor morgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hoe lang mag dat overigens nog? Dacht dat er een limiet aan zat per club en een limiet qua datum.
Ik heb nu het gevoel dat veel clubs ook bij blessures en andere ongemakken de Corona-kaart speelt.
 
Bovenaan