Jack's League seizoen 2021/2022

Fregge

Well-known member
Hoe lang mag dat overigens nog? Dacht dat er een limiet aan zat per club en een limiet qua datum.
Ik heb nu het gevoel dat veel clubs ook bij blessures en andere ongemakken de Corona-kaart speelt.
In de laatste 4 wedstrijden mag je niet meer afgelasten met corona. Wat ergens ook wel heel krom is. Want als je heel het seizoen netjes aan alles houdt en je krijgt net een uitbraak 3 wedstrijden voor het einde (wat gewoon kan), mag je hem niet meer verzetten
 

de waan

Well-known member

Gelden er voor de lagere klassen andere regels???

Nee, je mag één keer de coronakaart trekken. Lullig voor clubjes als Germamia die amper leden hebben, maar ja.
 

JMD

Well-known member
Quick Boys - Katwijk is vanavond bezig. Ben benieuwd of de boefjes zich een beetje gedeisd houden. De oranjehemden staan trouwens bij rust met 0-1 voor.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Yesss, mijn debuut in de Tweede Divisie komt er alsnog aan! Zondag 27 maart ASR2 bij AFC - Jong Sparta. Gezien de huidige stand bepaald geen verkeerd potje! Erg blij mee! Zeker nadat ik de vorige keer nogal sneu mijn debuut miste vanwege corona.
De groeten aan Geert Arend! Kin wol yn it Frysk.
 

Sjorro

Active member
Quick Boys - Katwijk is vanavond bezig. Ben benieuwd of de boefjes zich een beetje gedeisd houden. De oranjehemden staan trouwens bij rust met 0-1 voor.
Het ging gister helemaal los in Kattuk! Zowel in als buiten het veld.
Zo kun je geen derby's meer spelen in de toekomst, lijkt mij.
Een derby is (voor mij) ook samen een biertje doen na de wedstrijd, maar dat zat er hier niet in.
 

gevegt

Well-known member
Hoewel een dagje AFC altijd heel aanlokkelijk is om met de Amsterdammers te kijken, moet ik helaas verstek laten gaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
De koploper Katwijk verliest opnieuw, maar helaas pakken de clubs er kort achter ook weinig (HHC verliest en HFC slechts een puntje). AFC kan morgen nog dichterbij komen.
Onderin belangrijke 3-punters voor de Vogels, Scheveningen en Kozakken Boys.
 
Bovenaan