Jack's League seizoen 2021/2022

Eef de Kip

Well-known member
Dank gevegt, je komt ontzettend heel erg oprecht gemeend over, dat kan ik van de friesche leden hier niet zeggen.
Maar ik zal sterker dan ooit terug komen.
 

gevegt

Well-known member
Dank gevegt, je komt ontzettend heel erg oprecht gemeend over, dat kan ik van de friesche leden hier niet zeggen.
Maar ik zal sterker dan ooit terug komen.
Die friesche leden zijn dan ook allemaal nepperts. Heel anders dat wij zijn. Wij zijn oprecht en recht door zee en kijken met een open blik naar het voetbal.
Dat is dan ook het enige wat dit fantastische mooie forum in leven houdt.
 

Sjorro

Active member
Vanavond weer een cruciale wedstrijd voor De Treffers, uit tegen de Vogels.
Het tij moet gekeerd worden!!!
 

De Groene Scout

Well-known member
Katwijk morst opnieuw 2 punten; die zijn hun voorsprong toch wel aardig aan het weggeven de laatste 2 maand. Nu nog maar 4 punten voorsprong op Kon.HFC dat wel weer won.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Nog even mijn ervaring van mijn 2e divisie debuut van afgelopen zondag bij AFC - Jong Sparta Rotterdam.

Ik waande mezelf echt wel midden in de stad. Complex van AFC ligt natuurlijk middenin de hoge gebouwen. Van wat ik gewend ben nog redelijk wat publiek bij deze wedstrijd gekomen.

Sparta speelde goed de eerste helft en sprong effectief met de kansen om, 0-3 bij rust. Ook omdat ik vlak voor rust de 1-3 voorkwam door voor buitenspel te vlaggen. Terecht zo bleek.

Tweede helft speelde voornamelijk op de andere helft af. AFC werd feller en kwam snel tot 2-3. Daarna had het kansen op meer, maar Sparta bleef op gelukkige wijze toch nog overeind.

Tevreden over mijn debuut. Kon het spel ook makkelijker lezen voor mijn gevoel. Daardoor ook eerder met anticiperen op diepe ballen. Bovenal was het geen intensieve wedstrijd voor mij wat dat betreft prima om mee te starten.

Mijn coach waarmee ik samen reed was ook tevreden, had enkele verbeterpunten. Hij verwacht dat er meer 2e divisie wedstrijden gaan komen. Dat zou natuurlijk mooi zijn!
 

de waan

Well-known member
Wat is er toch aan de hand met De Treffers. Nog niet eens zo lang geleden stonden ze nog 2e.
 

Sjorro

Active member
Ze scoren heel moeilijk (moeten er tegenwoordig veel moeite voor doen om kansen te creëren) en het niveauverschil in de 2e Divisie is minimaal. Het dubbeltje valt nu steeds de verkeerde kant op, waar dat voorheen vaker onze kant op viel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ze scoren heel moeilijk (moeten er tegenwoordig veel moeite voor doen om kansen te creëren) en het niveauverschil in de 2e Divisie is minimaal. Het dubbeltje valt nu steeds de verkeerde kant op, waar dat voorheen vaker onze kant op viel.
En dus moet de trainer eruit.
 
Bovenaan