Eef de Kip
Well-known member
Gaan we op zeker doen 👍
Sorry, de corona slaat nu toe. Ik ga plat.
Held!Gaan we op zeker doen 👍
Die friesche leden zijn dan ook allemaal nepperts. Heel anders dat wij zijn. Wij zijn oprecht en recht door zee en kijken met een open blik naar het voetbal.Dank gevegt, je komt ontzettend heel erg oprecht gemeend over, dat kan ik van de friesche leden hier niet zeggen.
Maar ik zal sterker dan ooit terug komen.
Je bent te bescheiden, maar dat zal de verhoging wel zijn.Ik durf bijna te zeggen dat dit forum zonder ons kwalitatief een stuk minder zou zijn.
Asociaal volk, die autisten die hier zitten.Is er wel iemand geweest van hier? Niemand is namelijk even gedag komen zeggen bij mij, haha.
Precies, zonder scheidsrechters geen wedstrijd!We gaan hier geen assistent-scheidsrechters bannen, die hebben we veel te hard nodig
Wat een drama ... Maar ik heb nog een plekje kunnen vinden.Mocht je wel parkeren bij AFC?
En dus moet de trainer eruit.Ze scoren heel moeilijk (moeten er tegenwoordig veel moeite voor doen om kansen te creëren) en het niveauverschil in de 2e Divisie is minimaal. Het dubbeltje valt nu steeds de verkeerde kant op, waar dat voorheen vaker onze kant op viel.