Jack's League seizoen 2021/2022

JMD

Well-known member
Katwijk staat maar weer eens achter. En Noordwijk staat 4-0 voor bij rust tegen Jong Volendam...
 

JMD

Well-known member
Katwijk speelt gelijk tegen Spakenburg, maar de Koninklijke loopt niet in, ze verliezen met 1-0 bij IJsselmeervogels
 

germania

Member

Gert Kruys interim-trainer van De Treffers​

08-04-2022


De Treffers heeft met Gert Kruys een interim-trainer gevonden voor de rest van het seizoen. De 60-jarige Utrechter was eerder trainer bij onder andere Cambuur Leeuwarden, FC Den Bosch, De Graafschap, FC Volendam en Sparta Rotterdam. Met FC Den Bosch behaalde Kruys het kampioenschap in de Eerste Divisie. Het doel is duidelijk. Onder leiding van de ervaren trainer wil De Treffers de nacompetitie ontlopen en volgend seizoen voor het 51e jaar op rij op het hoogste amateurniveau acteren.
Gert Kruys heeft zin in zijn nieuwe uitdaging: “De Treffers is natuurlijk een aansprekende naam in het amateurvoetbal en een absoluut voetbalbolwerk. Er staat een geweldige accommodatie en bovendien is het de club van mijn jeugdidool Jan Peters.” Als jonge voetballer keek Gert op tegen Jan Peters zo vertelt hij: “Ik was zelf ook middenvelder en hij was een van mijn voorbeelden. In een bekerfinale heb ik zelfs nog een keer tegen Jan gevoetbald. Allerlei factoren samen waren dus een mooie optelsom, waardoor ik voor De Treffers heb gekozen.”
Gert had een succesvolle voetbalschool, deze voetbalschool is overgenomen door FC Utrecht en Gert geeft nu onder de vlag van deze club trainingen. Tevens is Gert actief als ambassadeur voor FC Utrecht. Deze functies blijft hij combineren met het interim-trainerschap bij De Treffers. Gert: “Van beide kanten was het de intentie om alleen dit seizoen af te maken. Volgend seizoen ben ik trainer van Montfoort SV’19, maar in de komende maanden ga ik er alles aan doen om De Treffers ook volgend seizoen op het hoogste amateurniveau te laten acteren. Ik hoop hier met mijn ervaring wat teweeg te brengen en een vuurtje aan te wakkeren, want De Treffers hoort thuis op het hoogste niveau.”
In de eerstvolgende wedstrijd tegen ASWH zal Gert de selectie gaan bekijken en vervolgens maandag vol energie aan de bak gaan met de technische staf. Gert: “Techniektrainer Daniël de Lange ken ik van mijn tijd bij DOVO, dus dat is een leuke bijkomstigheid. Wij moeten als technische staf de neerwaartse spiraal doorbreken. De Treffers begon heel goed aan het seizoen, maar heeft daarna veel nipte nederlagen geleden dus aan ons de taak om het vertrouwen weer te herstellen. Dat er voldoende kwaliteit is, hebben de eerdere resultaten wel bewezen.”
Gert is in zijn inmiddels meer dan 20-jarige trainerscarrière twee keer trainer geweest bij huidig competitiegenoot IJsselmeervogels. In zijn eerste periode was hij zeer succesvol en maakte hij in de winterstop de overstap naar Sparta Rotterdam. In zijn tweede periode stapte hij juist in de winterstop in, maar was hij uiteindelijk slechts acht wedstrijden eindverantwoordelijk omdat toen de competitie werd stilgelegd vanwege de coronapandemie. In totaal verloor IJsselmeervogels slechts vijf van de 29 wedstrijden onder zijn leiding.
Met Gert Kruys heeft De Treffers een zeer ervaren en succesvol gebleken trainer gehaald. Wij wensen hem veel succes de komende maanden bij De Treffers!
 

Sjorro

Active member
Afgelopen week weer 2 incidenten met supporters in de 2e Divisie.
Eerst de supporters van Spakenburg en Kozakken Boys die elkaar in de haren vliegen en vervolgens een vuurwerk incident bij de wedstrijd tussen Rijnsburgse Boys en Quick Boys waarbij 10 kinderen brandwonden oplopen.

Hoe lang kunnen we nog op een normale manier een wedstrijd bezoeken in de 2e Divisie?????
 

Fregge

Well-known member
Het zijn wel altijd de zaterdagploegen, NO. Ik denk zo langzaamerhand dat wij (de zondag) die aan het redden zijn
 

Sjorro

Active member


Er is weinig zondags aan.........
Bijna alle trammelant komt uit Katwijk of Spakenburg.
 

JMD

Well-known member


Er is weinig zondags aan.........
Bijna alle trammelant komt uit Katwijk of Spakenburg.
Klopt. Maar ik reageerde dan ook op NO's statement dat de meeste incidenten bij de zondag zijn. Volgens diezelfde NO worden zondagwedstrijden bijna niet bezocht door publiek, dus hij spreekt zichzelf weer eens tegen
 

De Groene Scout

Well-known member
Dat gekut met die grote zaterdag-tokkie-clubs zal altijd blijven bestaan zolang de KNVB er geen fuck mee doet. Altijd weer 'foei en niet weer doen' zeggen of hooguit een keer 250 euro boete, dat werkt niet. Puntenaftrek of uit de competitie halen die tokkies.

En nee, NO het zijn geen incidenten; jaarlijks gaat het bij de top 5 tokkieclubs meerdere keren mis. Opzouten met die clubs.
 

Fregge

Well-known member
Dit seizoen en de 2 volgende seizoenen geen uitsupporters in onderlinge derby's tegen de 3 Katwijkse clubs en ook geen uitsupporters van Spakenburg.
 

Hankie

Well-known member
Nee hoor. Je zegt het letterlijk...
"Overigens komen verreweg de meeste voetbalincidenten in Nederland nog steeds voor bij het zondagvoetbal in de eredivisie."
Ja klopt eredivisie dus, maar volgens mij hebben die weekendvoetbal.
 

Fregge

Well-known member
In de Tweede Divisie hebben ze het beoogde weekendvoetbal voor de andere divisies en klasses
 
Bovenaan