bqandy
Well-known member
Het overzicht van afgelopen weekeinde: https://www.tweenul.nl/nieuws/belangrijke-zeges-emmen-alcides-msc-zakt-verder-weg
Niet goed opgelet noordooster?
Hoogeveen won helemaal (nog) niet.... Die wedstrijd is vijf minuten voor tijd bij een 1-0 stand gestaakt. Je bronnen haperen een beetje de laatste tijd.
.
En Be Quick in blessuretijd onderuit. Onnodig. Derde nederlaag op rij al. Spits Arnoud Bentum wordt node gemist.
]
Klopt, sorry.
Misschien weer niet goed gekeken naar de kleurtjes op voetbalnoord.
Zag later op onze club idd ook, dat de wedstrijd gestaakt was. De overtreding op zich stelde allemaal niet zoveel voor. Stelletje opgefokte heethoofden van beide kanten.
Nu kans dat ze beide punten in mindering krijgen
Overigens kreeg Leonidas voor het staken ook de nodige kansen om gelijk te maken.
Quick’20 gaat er vanuit dat zaterdag 1 verder op minimaal niveau tweede klasse zaterdag.
Op termijn moet dat kunnen lukken, denk ik.
Andere noordelijke, naar zaterdag overgestapte clubs, die op zondag nogal hoog speelden zoals Wolvega, Joure spelen nu ook 2e klasse en Achilles 1894 speelt komend seizoen 2e klasse. Bij Be Quick 1887 besteden ze nu ook meer aandacht aan het zaterdagvoetbal en daar speelt za1 komend seizoen waarschijnlijk ook 2e klasse.
Toch denk ik dat het bestuur van MSC uit moet gaan van een langere termijn dan 5 jaar die ze nu voor ogen hebben.
Ben benieuwd hoe gemotiveerd MSC en Quick'20 nog zijn. Vorig jaar deed Achilles 1894 wel steeds de sportieve plicht.
Ik verwacht dat het bij Quick'20 iets zal afnemen. Meeste spelers stromen door naar Zaterdag 1 of het nieuwe O23 team. Die hoeven niet zo nodig meer.Ben benieuwd hoe gemotiveerd MSC en Quick'20 nog zijn.