Hoofdklasse A zondag 2019/20

Unregistere

Well-known member
VOC dus al op zaterdagavond en dat belooft een feestje te worden:

De wedstrijd van ons eerste elftal voor komende week is verzet van zondag naar zaterdag 9/11 om 19:00 uur.

Blijf lekker hangen met je kinderen na de jeugdwedstrijden van die middag en geniet na de wedstrijd van ons eerste van een live optreden van Jacques Herb om 21:30 uur en natuurlijk lekkere hapjes en drankjes. Alle ingredi?nten dus om er een geweldige middag/avond van te maken met het hele gezin.

Manuuuuueeeeeeeellllllllaaaaaaaaaa. Zou niks voor Abu zijn, schat ik in. ;)
 

bqandy

Well-known member
Het feestje met Jaques Herb stimuleerde VOC behoorlijk. De eerste winst van het seizoen. 4-1 tegen MSC. Dat is toch een tegenvaller voor de Meppelers. Yannick Koevermans scoorde na rust drie keer.
 

Abubakari

Well-known member
Be Quick houdt er nog een puntje aan over, 1-1 in de 83' minuut. Maar weer cree?rt BQ weinig in mijn aanwezigheid.
 

noordooster

Well-known member
Vandaag bij Alcides - Emmen geweest.
Leek me leuk bij de meest scorende en tevens meest gepasseerde ploeg Emmen te kijken.
En dan wordt het 0-0 !!!
Wel een bar slechte wedstrijd , die terecht geen winnaar opleverde.
Alcides had ik vorig seizoen wel enkele keren zien spelen, maar vergeleken daarbij vond ik ze nu erg teruggevallen.
Sorry Mug.
 

Unregistere

Well-known member
Alphense Boys zet de opmars voort door een 2-1 zege op Leonidas. De Rotterdammers kwamen nog wel op 0-1 door Jerome Agbo, maar na rust maakte Kees (Pier) Tol gelijk en in de laatste minuut hielp Cem Sahin de Alphenaren aan de volle buit.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan in elk geval wel tellen. :D

En al zeg ik het zelf, een erg chagrijnig mannetje ben ik ook niet. Waarom ik dat zou moeten zijn ontgaat me trouwens.
 

bqandy

Well-known member
De eerste periodekampioenen in de eerste klassen zijn ook bekend.
Noord: Sneek, Oost: Orion, Zuid 1: Alverna, Zuid 2 Chevremont, West 1 De Zouaven, West 2 DHC of TOGB. TOGB heeft aan een punt in de inhaalwedstrijd tegen Boshuizen voldoende.

In de hoofdklasse op zaterdagavond nog een duel.
MSC - Hollandia. Hollandia mag zelfs met 2-0 verliezen om periodekampioen te worden. Anders is het Hoogeveen.
Normaal gesproken zou ik er heen gaan, maar dat lukt me zaterdag niet.
 

Forza AZ

Well-known member
MSC - Hollandia. Hollandia mag zelfs met 2-0 verliezen om periodekampioen te worden. Anders is het Hoogeveen.
Normaal gesproken zou ik er heen gaan, maar dat lukt me zaterdag niet.
Bij 2-0 verlies van Hollandia is Hoogeveen periodekampioen, vanwege meer doelpunten voor. Hollandia mag wel met 1 doelpunt verschil of met 5-3, 6-4 enz verliezen. Bij 4-2 verlies volgt een beslissingswedstrijd tussen Hollandia en Hoogeveen.
 

bqandy

Well-known member
De eerste periodekampioenen in de eerste klassen zijn ook bekend.
Noord: Sneek, Oost: Orion, Zuid 1: Alverna, Zuid 2 Chevremont, West 1 De Zouaven, West 2 DHC of TOGB. TOGB heeft aan een punt in de inhaalwedstrijd tegen Boshuizen voldoende.

Boshuizen won met 3-0 van TOGB. Dus de periodetitel gaat naar Delft.

De eerste periodewinnaars: SWZ Sneek, Orion, Alverna, Chevremont, De Zouaven, DHC.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 11 en start 2e periode:
Leonidas – MSC
Alcides – Be Quick 1887
Quick'20 – VOC
Emmen – Jos Watergraafsmeer
SJC – Hoogeveen
Velsen – Alphense Boys
HBS – RKAVV
SDO – Hollandia
 
Bovenaan