Ga ik naar BQ1887 dan wordt het 0-1, ga ik niet dan winnen ze met 4-2.
De wedstrijd van ons eerste elftal voor komende week is verzet van zondag naar zaterdag 9/11 om 19:00 uur.
Blijf lekker hangen met je kinderen na de jeugdwedstrijden van die middag en geniet na de wedstrijd van ons eerste van een live optreden van Jacques Herb om 21:30 uur en natuurlijk lekkere hapjes en drankjes. Alle ingredi?nten dus om er een geweldige middag/avond van te maken met het hele gezin.
Ga ik naar BQ1887 dan wordt het 0-1, ga ik niet dan winnen ze met 4-2.
Pech voor Noordooster. Je verwacht het ook niet. Geen doelpunten bij een wedstrijd van Emmen.
Hollandia won en heeft volgende week aan een punt voldoende tegen MSC om de periode te pakken.
Ik was met Abu bij Be Quick - Quick'20: 1-1. Redelijke afspiegeling van de wedstrijd.
https://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-en-quick20-moeten-zich-tevreden-stellen-met-puntje
Bij 2-0 verlies van Hollandia is Hoogeveen periodekampioen, vanwege meer doelpunten voor. Hollandia mag wel met 1 doelpunt verschil of met 5-3, 6-4 enz verliezen. Bij 4-2 verlies volgt een beslissingswedstrijd tussen Hollandia en Hoogeveen.MSC - Hollandia. Hollandia mag zelfs met 2-0 verliezen om periodekampioen te worden. Anders is het Hoogeveen.
Normaal gesproken zou ik er heen gaan, maar dat lukt me zaterdag niet.
De eerste periodekampioenen in de eerste klassen zijn ook bekend.
Noord: Sneek, Oost: Orion, Zuid 1: Alverna, Zuid 2 Chevremont, West 1 De Zouaven, West 2 DHC of TOGB. TOGB heeft aan een punt in de inhaalwedstrijd tegen Boshuizen voldoende.