Hoofdklasse A zondag 2019/20

bqandy

Well-known member
Inhaal:
Zaterdag:
Hollandia - Alphense Boys.
Zondag:
MSC - Hoogeveen
Velsen - Be Quick 1887
SDO - SJC
 

Unregistere

Well-known member
Ook op de zaterdagmiddag lukt het Alphense Boys niet om de enorme ambities waar te maken. Ze lopen een nieuwe nederlaag op bij Hollandia: 3-0.
 

noordooster

Well-known member
Vanmiddag even naar de inhaalwedstrijd MSC - Hoogeveen geweest.
De vorige 2 thuiswedstrijden van MSC waren afgelast omdat niet nieuwe grasveld een wedstrijd nog niet aankon.
Maar vanmiddag lag het er prima bij en kon er goed gevoetbald worden.
Hoogeveen was de hele wedstrijd de betere ploeg en het was een wonder dat het bij rust nog maar 0-0 was.
In de tweede helft kwam Hoogeveen al snel op 0-1 na een foutje van MSC-er Stef Beute.
Dat bleef het nog een poos totdat uitblinker Margeritha er na een fraaie individuele actie 0-2 van maakte.
Later werd het nog 0-3 door Zwikker.

Hoogeveen speelt aantrekkelijk voetbal met veel jongens die een individuele actie kunnen en durven te maken ( Reinders, Margeritha, Engbers )
Toch werden de acties soms wat te lang doorgevoerd en was het wat te weinig doelgericht te onnauwkeurig.

Ik had Andor Heij ook verwacht, maar heb hem niet gezien.
Maar ja, Be Quick 1887 speelde vandaag ook.
 

de waan

Well-known member
Enig idee wat er met Joost Screever is? Heb zijn naam volgens mij nog niet ??n keer voorbij zien komen in de opstelling van Hoogeveen.
 

noordooster

Well-known member
Klopt, hij heeft nog geen enkele keer ( oefen of competitie ) in de basis gestaan en is volgens mij ook nooit ingevallen.
Geen idee of hij in de ogen van de trainer niet goed genoeg is, of dat hij geblesseerd.
Bij gelegenheid zal ik eens navragen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik gok dat het nog steeds de nasleep van de blessure is van vorig seizoen. Mogelijk is het studentenleven in Groningen ook zwaar.
Een fitte Screever is geen discussie op hoofdklasse-niveau; die zou dan altijd spelen.
 

noordooster

Well-known member
Als het studentenleven in Groningen hem verhindert bij Hoogeveen in de basis te komen, kan hij beter bij The Knickerbockers of bij Forward ( of Groen Geel , kan gezien zijn leeftijd ook wel ) gaan spelen. Daar vind je een prima combinatie van het studentenleven en voetballen.
 

bqandy

Well-known member
Enig idee wat er met Joost Screever is? Heb zijn naam volgens mij nog niet ??n keer voorbij zien komen in de opstelling van Hoogeveen.

Ik ben zondag bij Be Quick - Hoogeveen. Ik vraag het wel aan de trainer. Als ik het niet vergeet.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 8

Zaterdag
Jos Watergraafsmeer - VOC
Alcides ? Quick 20
Zondag
Leonidas - SDO
Be Quick 1887 ? Hoogeveen
Emmen ? Velsen
Hollandia ? HBS
Alphense Boys ? SJC
RKAVV ? MSC
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
VOC keek in Amsterdam na zes minuten al tegen een 2-0 achterstand aan, dan wordt het lastig winnen. De aansluitingstreffer van Robbert Stout, die toch wel zijn goaltjes meepikt, bracht even nieuwe hoop. Maar uiteindelijk weer een nederlaag.
 

noordooster

Well-known member
Hoogeveen wint opnieuw, nu bij Be Quick en wordt koploper.
De 3 andere Drentse clubs staan bij de laatste 4
Emmen verliest opnieuw met 1 doelpunt verschil en blijft ondanks de voorlaatste plaats het team met de meeste gescoorde doelpunten.
MSC verliest dik van RKAVV en Alcides speelde gisteravond gelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Alphense Boys wint nu eens wel. Met 2-0 van SJC, best verrassend. Kees 'Pier' Tol maakte de eerste.

Leonidas klopte SDO met 5-2. De Rotterdamse goals kwamen van Eren Yildizturan (2), Levi Marengo, Diego Liefden en Jerome Agbo.
 
Bovenaan