Hoofdklasse A zondag 2019/20

SanMark.

Well-known member
Er werd veel met het word kanker gevloekt heb ik begrepen en dat was bij Hoogeveen ook al het geval.
 

Abubakari

Well-known member
In het DVHN stond dat de Alcides keeper kort voor tijd rood kreeg omdat hij nogal fel doorging op een Leonidas aanvaller. Na afloop ging een begeleider of assistent van Leonidas in de gang bij de kleedkamers verhaal halen bij de reserve keeper (die had net als de eerste keeper een rood keepersshirt aan, de Leonidas man vergiste zich dus in de dader) en daarbij was de Leonidas nogal hardhandig te werk gegaan, duwen/slaan oid. Daarop ontstond een opstootje met een hoop geschreeuw, geduw en wat dies meer zij.
 

noordooster

Well-known member
Toen de weggestuurde keeper IJzerman van Alcides voor de dug out van Leonidas langs liep werden er ook al wat onvriendelijkheden gewisseld.
Direct na afloop was het in de gang onder de tribune al gauw een geduw , geschreeuw en getrek aan elkaar van spelers.
Wie er begon heb ik niet gezien.
Wel hoorde ik een begeleider van Leonidas al tijdens de wedstrijd roepen " Waar is die keeper nou mee bezig " o.i.d.
En een aantal Alcides supporters op de tribune die nogal schreeuwend tekeer gingen oa met " scheidsrechter kijk dan "
De scheidsrechter zag het allemaal van een afstandje aan en schijnt gezegd te hebben, dat hij er melding van zal maken.
 

de Kok

Member
Hallo Andy, ik moet je nog de groeten doen van de oud BQ voorzitter.. Hij was ook bij de wedstrijd HBS - BQ 1887. Leuk gesproken. Volgt dit forum ook een beetje.
Onder de omstandigheden best leuke wedstrijd gezien met misschien wel de beste kansen voor BQ. Maar 0-0 was prima volgens de krachtsverhoudingen.
Ook nog gehad over piramidevorming. Volgens hem grootste fout KNVB is de invoering van topklasse destijds. BQ was tegen, maar vooral de zich toen zeer sterk voelende topclubs in zaterdag en zondag hebben dit er voornamelijk door gedrukt.
Maar nu 10 jaar verder is het volgens hem misschien toch aantrekkelijker om onder de 2e divisie 3 klassen te organiseren boven de districts 1e klassen.en dus alles regionaal en in de vorm van weekend voetbal. het aanvangstijdstip natuurlijk altijd bespreekbaar en wat mij betreft spelen zaterdagclubs dan altijd om 15.00 uur.
Maar volgens hem moet je in zo'n nieuwe opzet ook af van het begrip zaterdag en zondagsclubs, maar moet jet begrip hebben voor de geloofs-principiële clubs.
Wel de hele discussie uitbreiden tot alle teams dus ook jeugd, ook dat je ook begrip toont voor de veel genoemde accommodatie problematiek.
 

de waan

Well-known member
Waarom gebruiken tegenstanders van bepaalde beslissingen waar een grote meerderheid voor was/is altijd een negatieve term als "doordrukken"?
 

Unregistere

Well-known member
Voor iedereen die zich tussen de overal opduikende za/zo discussie afvroeg hoe het met het sinkhole aan het Erasmuspad ging.... Leonidas heeft weer water en kan vanaf 17.00 uur weer trainen!
 

de waan

Well-known member
Voor iedereen die zich tussen de overal opduikende za/zo discussie afvroeg hoe het met het sinkhole aan het Erasmuspad ging.... Leonidas heeft weer water en kan vanaf 17.00 uur weer trainen!

Goeie smoes wel voor als je ergens te laat komt. Ik kon niet verder, want er was een sinkhole.
 

Unregistere

Well-known member
Goeie smoes wel voor als je ergens te laat komt. Ik kon niet verder, want er was een sinkhole.

Ja, die leerlingen van het HMC zetten hem natuurlijk nog wel een paar keer in de komende tijd. En de spelers van Leonidas die te laat op de training arriveren waarschijnlijk ook ja. :heinz:
 

bqandy

Well-known member
Maar nu 10 jaar verder is het volgens hem misschien toch aantrekkelijker om onder de 2e divisie 3 klassen te organiseren boven de districts 1e klassen.en dus alles regionaal en in de vorm van weekend voetbal. het aanvangstijdstip natuurlijk altijd bespreekbaar en wat mij betreft spelen zaterdagclubs dan altijd om 15.00 uur.
Maar volgens hem moet je in zo'n nieuwe opzet ook af van het begrip zaterdag en zondagsclubs, maar moet jet begrip hebben voor de geloofs-principiële clubs.
Wel de hele discussie uitbreiden tot alle teams dus ook jeugd, ook dat je ook begrip toont voor de veel genoemde accommodatie problematiek.

Dat wordt zondag een leuk gespreksonderwerp.
 

bqandy

Well-known member
Zondag inhaal en restant 19e ronde
JOS - MSC (19e ronde)
Inhaal:
Be Quick 1887 - VOC
Velsen - Hoogeveen
SJC - Alcides
RKAVV - Alphense Boys

@Abu: Als je bang bent dat er bij BQ - VOC niet gescoord wordt kun je altijd nog naar de stadsderby in de 4e klasse tussen Amicitia VMC en VVK.. Woltersum - PJC is ook leuk. Je kunt ook thuis blijven, dan heb je er drie via OOG Radio. :duim:
BQ - VOC schijnt gespeeld te worden met "het bruine monster" inclusief veter. De afgesproken einduitslag is 4-0. :D
https://www.oogtv.nl/2020/02/historische-kampioenswedstrijd-be-quick-tegen-voc-in-herhaling/
 

Unregistere

Well-known member
Het meespelen van VOC-sterspeler Robbert Stout lijkt nog onzeker. Een andere voormalig ASWH'er, Juanito Sequeira, is waarschijnlijk wel van de partij. Zou jammer zijn voor de Rotterdammers als Stout niet tegen het bruine monster zou kunnen trappen zondag.
 

Abubakari

Well-known member
Zondag inhaal en restant 19e ronde
JOS - MSC (19e ronde)
Inhaal:
Be Quick 1887 - VOC
Velsen - Hoogeveen
SJC - Alcides
RKAVV - Alphense Boys

@Abu: Als je bang bent dat er bij BQ - VOC niet gescoord wordt kun je altijd nog naar de stadsderby in de 4e klasse tussen Amicitia VMC en VVK.. Woltersum - PJC is ook leuk. Je

Woltersum-PJC is een oefenwedstrijd? Amicitia-Vvk gaat ook nergens om, nee dat wordt gewoon een 3punter voor VOC in een draak van een wedstrijd die in 0-1 eindigt. En ik ben er bij:devil:
 

Abubakari

Well-known member
Oh ja, jij vlagt. Kom wel even hoi zeggen, als je tenminste niet zo snel mogelijk de plaat poetst met je arbitrale trio.
Als het bar kloteweer is kom ik trouwens niet, zo ben ik dan ook wel weer.
 
Bovenaan