Arjen
Member
Nog mensen van hier die zondag bij Alcides - Hoogeveen zijn?
Present!
Nog mensen van hier die zondag bij Alcides - Hoogeveen zijn?
MSC weer heel hard onderuit vanavond. 8-1 nederlaag tegen Alphense Boys. Vier keer Tol.
Waarom speelde Alphense Boys op zaterdagavond ?
Verwachtten ze meer publiek dan op zondagmiddag ?
Schandalig wat MSC laat zien. Ook richting de trainer is dit niet te verkopen. Per direct uit de competitie halen. Ik weet dat dit Alcides dan ook 3 punten kost maar dat zij dan maar zo.MSC weer heel hard onderuit vanavond. 8-1 nederlaag tegen Alphense Boys. Vier keer Tol.
Over een uur richting Meppel. Voorbereiding is alles behalve ideaal, gisteren had ik al last van m'n rug en vanochtend schoot het er nog even fijntjes in. Dus nu wat wanhoopspogingen gedaan om de pijn enigszins weg te laten nemen.
Ai, da's niet fijn. Veel rennen dan, want het is belangrijk om in dit geval te blijven bewegen. En misschien ergens onderweg nog even een Chinese massage pakken, dat wil ook wel helpen. Fijne wedstrijd in elk geval! :duim:
Tussen Heerenveen en Meppel ?
Dat is 20 minuten rijden, je vind er net een mcDonalds tussen.
Ai, da's zuur voor SC Heerenveen dan... Meer dan een happy meal lijkt dan dus geen optie.
Alcides - Hoogeveen
Eerste helft nog redelijk gelijkwaardig zonder grote kans, Hoogeveen aanvallend aan de bal wat beter .......................
Veel scherpe buitenspelsituaties gehad, denk dat ik daar wel goed zat. 2x had ik beetje twijfel, maar m'n coach zei dat ik goed zat. Hij zat ook nog naast mijn rapporteur, beetje ongebruikelijk maar denk dat dat wel in mijn voordeel kan zijn. Scheidsrechter deed het ook goed, hield de boel goed kort wanneer nodig.
Ik ga ervan uit dat je met je gezicht naar de tribune stond en kan je constatering bevestigen. Je stond daar wel aan de meest veilige kant voor grensrechters trouwens maar dat terzijde 😁
Hahaha, wat versta je onder de veilige kant?
Ik ga ervan uit dat je met je gezicht naar de tribune stond en kan je constatering bevestigen. Je stond daar wel aan de meest veilige kant voor grensrechters trouwens maar dat terzijde 😁