Het werd HZVV behoorlijk kwalijk genomen dat zij de kompetitie belangrijker vinden dan het Protos-Weering toernooi. Het is wel frappant dat alle hoofdklassers die hier wel aan mee deden tot nu toe dramatisch presteren.
Ik blijf het merkwaardig vinden , ook ACV en Staphorst die in het verleden ook wel eens deelnamen geven de voorkeur aan de kompetitie. Zijn ook beiden goed gestart. De start van de hoofdklasse is een week vroeger. Daardoor komt de voorbereiding in het gedrang. De presentaties van Alcides, MSC en Emmen waren al niet geweldig , maar om je voorbereiding op de tweede helft van de kompetitie zo te beginnen is wel heel erg amateuristisch .
Mooie overwinning bqandy ! Ik bekeek zonet de samenvatting en de interviews op de site van vv Hoogeveen.
Het lijkt nu na de winterstop dat bij BQ alles een beetje op zijn plek valt en dat Hoogeveen nu de weg wat kwijt is.
Bij het interview van Liewes hintte Stegeman erop, dat de problemen bij de club BQ nu zo'n beetje achter de rug zijn.
Liewes antwoordde dat hij wist wat er speelde bij de club en dat je daar vandaag niks van merkte.
Moeten we daar wat achter zoeken, of is het nu echt rust in de tent bij Be Quick ?
Of gaan ze straks MSC, Achilles 1894 en Quick '20 achterna nu za1 komend seizoen waarschijnlijk 2e klasse speelt ?
Bij mijn weten heeft ACV alleen in de beginjaren van het toernooi, jaren "70 van de vorige eeuw enkele keren meegedaan en ook twee keer het toernooi gewonnen.
Volgens mij deden ze de laatste 40 jaar niet meer mee .
En van Staphorst kan ik me niet herinneren dat ze ooit meededen en zeker de laatste jaren niet.
Maar het klopt natuurlijk wel, dat ze ook dit jaar niet meededen en nu na de winterstop weer goed begonnen zijn.
Je zegt het goed teams die er veel geld in hebben geïnvesteerd.
Alcides heeft het budget tot bijna nul terug geschroefd qua betalingen aan de spelers.
Alcides had alles in het werk moeten stellen om het hoofdklasserschap veilig te stellen. Het is niet dat ik dit achteraf vind.
Mooie overwinning bqandy ! Ik bekeek zonet de samenvatting en de interviews op de site van vv Hoogeveen.
Het lijkt nu na de winterstop dat bij BQ alles een beetje op zijn plek valt en dat Hoogeveen nu de weg wat kwijt is.
Bij het interview van Liewes hintte Stegeman erop, dat de problemen bij de club BQ nu zo'n beetje achter de rug zijn.
Liewes antwoordde dat hij wist wat er speelde bij de club en dat je daar vandaag niks van merkte.
Moeten we daar wat achter zoeken, of is het nu echt rust in de tent bij Be Quick ?
Of gaan ze straks MSC, Achilles 1894 en Quick '20 achterna nu za1 komend seizoen waarschijnlijk 2e klasse speelt ?
Waarom moet Alcides dat doen ?
Er gaan al 3 spelers weg, plus 1 iemand die stopt. Als er niemand bijkomt dan zal Alcides waarschijnlijk geen hoofdklassewaardig team op de been kunnen brengen. Dus waarom ten koste van alles dan in die hoofdklasse willen blijven voetballen ?
In de pers heeft de voorzitter aangegeven dat men gewoon verder gaat op de zondag.
Dat is ook belangrijk. Duidelijkheid.
maar met al die overstappers wordt het wel een gedrag in de diverse klassen op de zaterdag en een puzzel om in te delen lijkt mij.
in de zondag zal het met deze open plekken extra promotieplaatsen worden..
Waarom moet Alcides dat doen ?
Er gaan al 3 spelers weg, plus 1 iemand die stopt. Als er niemand bijkomt dan zal Alcides waarschijnlijk geen hoofdklassewaardig team op de been kunnen brengen. Dus waarom ten koste van alles dan in die hoofdklasse willen blijven voetballen ?
Nog mensen van hier die zondag bij Alcides - Hoogeveen zijn?
Ikzelf heb een rapporteur, hij rapporteur ook voor BV. Misschien komt hij wel talent scouten, hahaha.