Bernardo
Well-known member
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.Zijn altijd wat trager in het noorden, wacht maar af.
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.Zijn altijd wat trager in het noorden, wacht maar af.
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.
In hele code rood gebied inmiddels.De scholen in Rotterdam gaan morgen dicht.
Waarom dan elders wel code rood en Noord-NL niet?Maakt qua temp niet veel uit hoor.
Hier ook.Hier mogen we zelf weten of we de kids naar school brengen. Er was sowieso maar les tot 12.