Het weer

Eef de Kip

Well-known member
pff, dat was weer een warme nacht, en dan moeten de echt warme nachten nog komen.
Slaapkamer onder een plat dak is niet bepaald ideaal, komend najaar maar eens kijken voor een airco,
 

zwammy

Well-known member
Het slaat wel weer door hoor. Scholen dicht, thuisbezorgd komt niet bezorgen. Ns rijdt weer eens met minder treinen.
 

Eef de Kip

Well-known member
tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij wie het 30 graden is in huis.
 
Bovenaan