Het weer

Eef de Kip

Well-known member
pff, dat was weer een warme nacht, en dan moeten de echt warme nachten nog komen.
Slaapkamer onder een plat dak is niet bepaald ideaal, komend najaar maar eens kijken voor een airco,
 

zwammy

Well-known member
Het slaat wel weer door hoor. Scholen dicht, thuisbezorgd komt niet bezorgen. Ns rijdt weer eens met minder treinen.
 

Eef de Kip

Well-known member
tsja, als het 18 graden in huis is heb je ook idd geen reden tot klagen, maar wellicht kun je je proberen te verplaatsen in mensen bij wie het 30 graden is in huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

zwammy

Well-known member
Nee, de openingstijden zijn normaal van 8 tot 12. Nu zijn ze de hele dag dicht vanwege het weer. Kijk, de jongste heeft om 16.30 kickboxen in een sportschool zonder airco, dat gaat m echt niet worden maar een stort die 4 uur open is sluiten is echt de wereld op zn kop
 

Wigboldus

Well-known member
Nee, de openingstijden zijn normaal van 8 tot 12. Nu zijn ze de hele dag dicht vanwege het weer. Kijk, de jongste heeft om 16.30 kickboxen in een sportschool zonder airco, dat gaat m echt niet worden maar een stort die 4 uur open is sluiten is echt de wereld op zn kop
Ah ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij vanwege het weer alleen open was tussen 8 en 12.
 

Joost

Well-known member
Nee, de openingstijden zijn normaal van 8 tot 12. Nu zijn ze de hele dag dicht vanwege het weer. Kijk, de jongste heeft om 16.30 kickboxen in een sportschool zonder airco, dat gaat m echt niet worden maar een stort die 4 uur open is sluiten is echt de wereld op zn kop
Je het ook als preventieve maatregel zien om te zorgen dat mensen geen zwaar werk gaan verrichten.
 

zwammy

Well-known member
Ik zie het gewoon als gejank. Tuurlijk ga je geen zwaar verrichten met dit weer maar we slaan weer eens prima door in dit land. Straks nog wat angstporno op het nieuws en we kennen er weer tegenaan.
 

JMD

Well-known member
pff, dat was weer een warme nacht, en dan moeten de echt warme nachten nog komen.
Slaapkamer onder een plat dak is niet bepaald ideaal, komend najaar maar eens kijken voor een airco,
Of beschermend folie op je ramen? Ik heb dat in mijn huis gedaan omdat ik mijn boeken wilde beschermen tegen de UV-straling (waardoor ze verkleuren), maar het helpt ook echt wel tegen de warmte...
 

erka

Well-known member
Zo, eindelijk ook heet hier. Maar goed, 's nachts worden hier geen extreme temperaturen verwacht. Het bijzondere aan deze hittegolf is met name ook dat de Randstad vol getroffen wordt, zowel overdag als 's nachts. Rotterdam bv. vandaag net zo warm als Eindhoven. Normaal zit daar wel wat tussen. En nachten ver boven de 20, mogelijk komt zelfs de warmste nacht ooit gemeten.
 
Bovenaan