Bernardo
Well-known member
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.Zijn altijd wat trager in het noorden, wacht maar af.
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.Zijn altijd wat trager in het noorden, wacht maar af.
Slechte code oranje morgen, sterkte in Co de Rood.
In hele code rood gebied inmiddels.De scholen in Rotterdam gaan morgen dicht.
Waarom dan elders wel code rood en Noord-NL niet?Maakt qua temp niet veel uit hoor.
Hier ook.Hier mogen we zelf weten of we de kids naar school brengen. Er was sowieso maar les tot 12.
Paniek!!!Tis nog flink warm nu
Ik zat vandaag met stijgende jaloezie naar de temperaturen in Lauwersoog te kijken.Het is hier vandaag echt heerlijk, mag de hele zomer wel zo blijven, 23 graden volop zon en beetje wind. Genot!
In het noorden was het vandaag goed te doen met een graad of 25/26.Ik zat vandaag met stijgende jaloezie naar de temperaturen in Lauwersoog te kijken.