Ik vond het idd vandaag ook wel meevallen (oke, was nog steeds warm, maar Schiphol (dichtstbijzijnde waarnemingspunt van KNMI) was rond de 30 graden)
De code rood van morgen snap ik deels wel, maar snap niet dat het al vanaf 0.00 is, de echte bloedhitte is pas vanaf het middaguur volgens mij.
Code rood voor ijzel/storm ed geven ze ook niet al 12 uur van tevoren af...
En wat ik ook niet snap is dat het hier morgen naw een graad of 35 wordt, maar we toch code rood hebben terwijl bv Limburg gisteren die 35 al aantikte (vandaag ook?) en er geen code rood was...