@erka: bij die kaarten van Wetterzentrale. Die tijd die aangegeven wordt, is dat UTC? (waarop NL dus 2 uur voorligt)
ik heb gewoon gewandeld dagelijk rondeje anderhalf uur
Ik heb 3 minuten gewandeld in de schaduw en was een lopen zwembad.ik heb gewoon gewandeld dagelijk rondeje anderhalf uur
Opvallend ook hoe warm het aan de kust is, je zou verwachten dat het hier echt frisser is dan in bv het oosten, maar het felrode deel op de KNMI-kaart loopt gewoon langs de kust door. En Woensdrecht ligt niet aan de kust, maar wel vlakbij de Zeeuwse wateren.Woensdrecht 36 inmiddels. Daar komen nog wel 2-3 bij in de loop van de middag dus in het zuiden wordt het wel 38.