Heracles Almelo

PES5

Administrator
Forumleiding
Nu nog de linksbenige cv Timo Nieren en je hebt een prima centraal duo.
 

Batigoal

Well-known member
Volgende aanwinst voor de Heraclieden: zowaar een Amerikaans international! Aanvaller met de mooie naam Luca De La Torre (22) komt van Fulham, waar hij 2 duels in de hoofdmacht speelde. Voor Team USA speelde hij in 2018 in een oefenwedstrijd mee. Hij kan volgens Tim Gillessen op alle posities in de aanval én op 10 uit de voeten.
 

Atreides

Well-known member
In verband met coach van het jaar. Wat is de verwachte opstelling van Heracles en hoe sterk (of zwak) moeten we Heracles dit jaar inschatten?
 

Bonehead

Well-known member
Nog erger dan vorige jaren is er nu helemaal niks meer over te zeggen. Er zijn een schiplading aan basiskrachten vertrokken en daarvoor in de plaats komen spelers terug die de mensen de wenkbrauwen doen fronsen. Meestal zie ik er nog wel fiducie in dat het linkerrijtje haalbaar moet zijn. Nu eigenlijk niet. De resultaten in de voorbereiding zijn ruk zoals altijd, maar ik heb weinig vertrouwen in de nieuwe spelers. Zo kreeg de gehuurde Burgzorg die geen enkele geslaagde actie had een contract. Daar word ik niet vrolijk van. Vlag op de modderschuit is Silvester van der Water. De opstelling is een schot voor de boeg:


Blaswich
Breukers, Pröpper, Rente, Hardeveld.
Kiomourtzoglou, Vloet, Bijleveld
Van der Water, Baksis en De La Torre
 

Joost

Well-known member
Als Rai Vloet in de basis komt, poeh dan is het echt matig. Groot voordeel is dat jullie niet de enige club zijn die echt heel erg aan kwaliteit hebben ingeboet.
 
Nog erger dan vorige jaren is er nu helemaal niks meer over te zeggen. Er zijn een schiplading aan basiskrachten vertrokken en daarvoor in de plaats komen spelers terug die de mensen de wenkbrauwen doen fronsen. Meestal zie ik er nog wel fiducie in dat het linkerrijtje haalbaar moet zijn. Nu eigenlijk niet. De resultaten in de voorbereiding zijn ruk zoals altijd, maar ik heb weinig vertrouwen in de nieuwe spelers. Zo kreeg de gehuurde Burgzorg die geen enkele geslaagde actie had een contract. Daar word ik niet vrolijk van. Vlag op de modderschuit is Silvester van der Water. De opstelling is een schot voor de boeg:


Blaswich
Breukers, Pröpper, Rente, Hardeveld.
Kiomourtzoglou, Vloet, Bijleveld
Van der Water, Baksis en De La Torre

Rente i.p.v. Knoester? Knoester lijkt me onomstreden.

wordt gewoon weer tussen plek 8 en 14.

Heracles heeft wel erg veel kwaliteit ingeleverd en op het middenveld en in de spits is nog wel wat versterking gewenst.
 

Bonehead

Well-known member
Het was op basis wat ik op TV had gezien. Toen stond daar vaak Rente. Nu is het inderdaad Knoester. Szoke, waar ik niet kapot van ben, staat in de punt. En weiger categorisch Burgzorg in de basis te zetten. Helaas doet Wormuth dat wel. Ik weiger naar het stadion te gaan met al die beperkingen. Dus ik zit nu thuis te kijken. Heracles drie klassen beter dan ADO. Ze creëren wat te weinig, maar verder is het dikke prima. Van der Water is veruit de beste man op het veld. Wat een genot.

Vloet kan aardig koppen.
 

Unregistere

Well-known member
Niets mis met Vloet hoor. Veel G+A bij Excelsior vorig seizoen, niet voor niets. En nu ligt de eerste ook al binnen.
 
Ik was gisteren wel in het stadion. Heracles was erg lief voor ADO en maakte het zichzelf veel te moeilijk.

ik ben ook niet kapot van Szöke, maar Bali’s kon me gister ook weer niet overtuigen. De la Parra lijkt me een prima aanwinst en ik vond Bijleveld sterk.
 

Bonehead

Well-known member
Ik heb de wedstrijd op TV gezien. Eigenlijk wel een prima wedstrijd hoewel je wel meer kansen mag creëren met je veldoverwicht. Een absolute hoofdrol voor Van der Water. Verdedigend stond het goed en Bijleveld en Kio speelden een prima pot. Burgzorg en Szöke vond ik maar matig. Dat werd met Baksis niet beter. Wel met De la Parra met zijn trekstoot op Baksis als hoogtepunt. Den Haag was pover, maar ik was positief verrast over Heracles.
 

Unregistere

Well-known member
Mateo Les komt er ook nog bij!

Heracles Almelo heeft zich versterkt met Mateo Les. De 20-jarige Kroatische verdediger komt over van Dinamo Zagreb en tekende voor drie jaar met een optie voor nog een seizoen op Erve Asito.

"Ik laat Kroatië achter voor een mooi nieuw avontuur. De overgang naar Heracles Almelo is voor mij een goede volgende stap. Ik ben jong, kan nog veel leren en weet dat deze club me daarin wil en kan ondersteunen. Mijn doel is om op termijn basisspeler te worden en Heracles Almelo te vertegenwoordigen in de Eredivisie", aldus Les over zijn overstap.

Ontwikkeling

Tim Gilissen ziet in Les iemand voor de toekomst: "Mateo krijgt hier de tijd en ruimte om verdere stappen te maken in zijn ontwikkeling. Op termijn zal hij de concurrentiestrijd aan moeten gaan in het hart van de defensie."

Krijgt dus eerst nog les...
 

Bonehead

Well-known member
Heracles heeft Ismail Azzaoui op proef. Een rechtsbuiten dus wellicht de opvolger van Van der Water. Ik heb hier wel vertrouwen in dat dit een waardige opvolger kan zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Heracles haalt nog twee spelers. Verdediger Elias Oubella van FC Köln was eerder op proef en tekent nu een contract. De andere nieuweling is de Deense vleugelaanvaller Kasper Lunding van Aarhus. Die lijkt alvast te zijn gehaald met het oog op het mogelijke vertrek van Vd Water.
 

Batigoal

Well-known member
De talentvolle Schalke-spits Ahmed Kutucu komt er waarschijnlijk op huurbasis bij. Daarvan zijn/waren in Gelsenkirchen hoge verwachtingen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Logisch, 1e elftal van Schalke draait als een zonnetje dus dan is de kans dat je daar wat wedstrijdjes mee pikt natuurlijk nihil.
 
Bovenaan