Heracles Almelo

Bonehead

Well-known member
Het is duidelijk dat men niet tevreden is over Szoke en Bakis. Een half jaartje huren. Ja, het is niet anders. Zijn statistieken zijn niet echt van een scorende spits, maar in de speeltuin van de Eredivisie kunnen iedereen scoren. Behalve Szoke en Bakis dus. Al moet ik ook zeggen dat ze niet veel in scoringsrijke positie komen. Gisteren werd er wel wat gecreëerd. En Vloet werd gepasseerd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is duidelijk dat men niet tevreden is over Szoke en Bakis. Een half jaartje huren. Ja, het is niet anders. Zijn statistieken zijn niet echt van een scorende spits, maar in de speeltuin van de Eredivisie kunnen iedereen scoren. Behalve Szoke en Bakis dus. Al moet ik ook zeggen dat ze niet veel in scoringsrijke positie komen. Gisteren werd er wel wat gecreëerd. En Vloet werd gepasseerd.

Zaterdag komt Heerenveen langs. Ideaal voor Bakis en Szoke om eens lekker te scoren.
 

Bonehead

Well-known member
Zaterdag komt Heerenveen langs. Ideaal voor Bakis en Szoke om eens lekker te scoren.

Nou dat is zelfs niet eerder gelukt. Toen moest een verdediger hem nog maken. Maar hopelijk heeft Wormuth het licht gezien qua middenveld. Het ligt echt niet aan de spits alleen.
 

Batigoal

Well-known member
Silvester van der Water lijkt alsnog zijn transfer naar Orlando City te pakken te hebben. Mooi hoor, een aanval vormen samen met Nani en Pato.
 

Bonehead

Well-known member
Hij voetbalt dit seizoen als een natte opgerolde krant. Dus mooi klein geld van maken. Zal mij niks verbazen als hij toegevoegd kan gaan worden aan de lange rij spelers waar Heracles vies veel geld aan heeft verdiend terwijl ze bij hun volgende club niet slagen.
 

Bonehead

Well-known member
Gek dat Heracles weer een buitenspeler haalt. Je zou denken dat Burgzorg en De La Torre zekerheidjes waren. Of zal hij toch centraal komen te staan. Veel mentale problemen dus dat gaat een succes worden als hij beseft dat dit zijn laatste kans is.
 

Batigoal

Well-known member
Als je als bijrijder zoiets meemaakt blijft dat je ook wel een hele poos achtervolgen lijkt mij.
O zeker, maar als je zelf bestuurder bent zal je meer met een schuldgevoel rondlopen. Nog even los van dat hij voorlopig mikpunt zal zijn in de stadions.
 
Bovenaan