Vwb Bakker kwam dat volgens mij ook meer doordat hij ontkende dat hij teveel gedronken had, terwijl uit allerlei onderzoeken bleek dat hij veel te veel gedronken had.Marco Bakker ook niet.
Als je weet dat iemand teveel heeft gedronken en besluit om er toch naast te gaan zitten, ben je gewoon een lul.Als je als bijrijder zoiets meemaakt blijft dat je ook wel een hele poos achtervolgen lijkt mij.
Uiteraard. Maar dat neemt niet weg dat je er last van kunt hebben.Als je weet dat iemand teveel heeft gedronken en besluit om er toch naast te gaan zitten, ben je gewoon een lul.
Als hij niet gedronken had, dan had hij toch beter wel kunnen rijden?De vriend van Vloet heeft aangegeven niet gereden te hebben en niet gedronken te hebben.
Als hij niet gedronken had, dan had hij toch beter wel kunnen rijden?
Of naait hij nu zijn maat door te zeggen dat hij het gedaan heeft en mogelijk ook had gedronken?
Waarom zou hij zijn maat naaien, de politie heeft al aangeven dat iemand bekend heeft dus dan heeft de schuld afschuiven geen nut. Misschien idd geen rijbewijs of Vloet weigerde z'n sleutel af te geven. Het enige dat we weten is dat er een menneke veel te jong uit het leven gegrepen is.Als hij niet gedronken had, dan had hij toch beter wel kunnen rijden?
Of naait hij nu zijn maat door te zeggen dat hij het gedaan heeft en mogelijk ook had gedronken?
En het is nu ook officieel bevestigd dat hij reed. Die zal wel snel een transfer gaan maken naar het buitenland.
Red Bull of Mercedes?En het is nu ook officieel bevestigd dat hij reed. Die zal wel snel een transfer gaan maken naar het buitenland.
Dat denk ik ook.Vloet zal naar het buitenland vertrekken. Die ene hersencel van hem begrijpt wel dat, ondanks de zaak nog niet is voorgekomen, hij al lang en breed veroordeeld is.
Naast een nieuwe trainer kan Heracles na dit seizoen ook op zoek naar een nieuwe keeper. Oud-veulen Janis Blaswich verkast naar de Leipzig-vestiging van Red Bull.