0,5 promille is ongeveer twee glazen. Dus een stuk of 7.
En dan 203km per uur als we Maasveld geloven...
Dus die ontzettende droeftoeter liegt blijkbaar over 5 glazen alcohol en 70km per uur. Dramatisch zeg.
0,5 promille is ongeveer twee glazen. Dus een stuk of 7.
Dus die ontzettende droeftoeter liegt blijkbaar over 5 glazen alcohol en 70km per uur. Dramatisch zeg.
Oh, 1,18. Ik las 1,8. Dan zijn het er 5 in plaats van 7. Alsnog totaal niet oké, natuurlijk.0,5 promille is ongeveer twee glazen. Dus een stuk of 7.
Dat zou wederom wel erg naïef zijn. Dit is namelijk dood door schuld door zeer roekeloos rijgedrag. Daar staat gewoon een meerjarige celstraf op.Als dit de feiten zijn, dan ontsla je hem toch meteen IPV schorsen? Of hopen ze toch nog stiekem op een transfersom
Dat kan veel meer zijn geweest.Oh, 1,18. Ik las 1,8. Dan zijn het er 5 in plaats van 7. Alsnog totaal niet oké, natuurlijk.
Ze zullen denk ik eerst onderzoeken of daar een juridische grond voor is. Ik ben bang dat daar pas van sprake van is als ie is veroordeeld.Als dit de feiten zijn, dan ontsla je hem toch meteen IPV schorsen? Of hopen ze toch nog stiekem op een transfersom
Als het een verdubbeling is zou je zeggen dat het een stuk of 5 zijn, en 7 glazen zou dan gelijk staan aan circa 1,7 promile.0,5 promille is ongeveer twee glazen. Dus een stuk of 7.
Ja, had mezelf even later al verbeterd.Als het een verdubbeling is zou je zeggen dat het een stuk of 5 zijn, en 7 glazen zou dan gelijk staan aan circa 1,7 promile.
Al werkt het niet zo met decibellen , dus of het met promillage wel zo werkt weet ik niet.
Ja die teksten lees ik dan weer later.Ja, had mezelf even later al verbeterd.
Geen idee waar je de vergelijking weg haalt, maar het slaat nergens op.Als het een verdubbeling is zou je zeggen dat het een stuk of 5 zijn, en 7 glazen zou dan gelijk staan aan circa 1,7 promile.
Al werkt het niet zo met decibellen , dus of het met promillage wel zo werkt weet ik niet.