Heracles Almelo

Max

Administrator
Forumleiding
Dit gaat geen werkstrafje worden. Drinken, ruim 70 km te hard en levensgevaarlijke capriolen uithalen. Kan dit verhaal nog erger worden?
 

Batigoal

Well-known member
Heracles haalt Justin Hoogma (23) terug naar Nederland. Ging in 2017 naar Hoffenheim, dat hem verhuurde aan verschillende clubs, maar volgens mij nergens echt overtuigend gespeeld.
 

Bonehead

Well-known member
Heracles is opvallend actief op de laatste transferdag. Damen wordt verhuurd en Amissi vertrekt. Dat laatste vind ik jammer. Ondanks dat hij weinig minuten maakte vind ik wel dat hij talent heeft. Voor de meest broodnodige positie na het geval Vloet en de langdurige blessure van Azzaoui komt een reservespeler van een degradatiekandidaat uit de 2de Liga. Ouasim kreeg slechts 2 basisplaatsen en 3 invalbeurten bij het godvergeten SV Sandhausen. Verder nog de terugkomst van Sammy. Hij wordt daarmee de vierde centrumspits. Sammy is nog maar 31, maar heeft het laatste half jaar niet gespeeld. Ik frons mijn wenkbrauwen nogmaals
 

Bonehead

Well-known member
Moeilijk zal het niet zijn maar kan Amissi meer dan Cijntje?

Hij heeft natuurlijk erg weinig minuten gemaakt bij Heracles, maar wat ik er van gezien heb beviel het mij wel. Hij moet nog heel wat stappen maken. Ik had het met hem geprobeerd in plaats van die reserve van Fortuna aan te trekken. Van Cijntje heb ik nooit een hoge pet van op gehad. Het is nog even afwachten, maar ik verwacht dat je nog mooie dingen kunt zien van Amissi.
 

Joost

Well-known member
Dat klinkt goed!

Onze basis is heel goed maar de bank heel matig. Goed te lezen dat er dan waarschijnlijk iemand bij komt die bij een invalbeurt wel van waarde kan zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Doelman Janis Blaswich verruilt Heracles in de zomer voor RB Leipzig waar hij een contract voor drie jaar tekent.
Verder zal Kai Sierhuis dit seizoen niet meer in actie komen nadat hij de voorste kruisband van zijn knie scheurde tegen FC Utrecht.
 
Bovenaan