Wat een patser die ooggetuige. Met zijn ervaring met snelle auto's.Komt omdat Zwammy via 'n mobiel linkt. Zo moet het lukken:
Getuigenverklaring maakt schokkende details bekend van fataal ongeluk Vloet | Voetbalzone
Getuigenverklaring maakt schokkende details bekend van fataal ongeluk Vloetwww.voetbalzone.nl
Lees het artikel dan ook.Wat een patser die ooggetuige. Met zijn ervaring met snelle auto's.
Waarom meldt hij zich niet bij de politie maar zoekt hij de media op?
Ah, je hebt gelijk. My bad.Lees het artikel dan ook.
Het is al laat voor gevegt, zijn hersenen werken alleen nog maar tussen 5 uur tot 7 uur in de ochtendLees het artikel dan ook.
Lul niet zo dom, dan slaap ik.Het is al laat voor gevegt, zijn hersenen werken alleen nog maar tussen 5 uur tot 7 uur in de ochtend
Senioren zijn toch altijd vroeg wakker?Lul niet zo dom, dan slaap ik.
Niet als ze aan de zuip zijn.Senioren zijn toch altijd vroeg wakker?
En niet het onderscheid weten tussen rijbanen en rijstroken. Pauperretoriek.Wat een patser die ooggetuige. Met zijn ervaring met snelle auto's.
Waarom meldt hij zich niet bij de politie maar zoekt hij de media op?
Helemaal gelijk, ik wilde niet al te technisch worden want ik weet dat er dan veel leden afhaken.En niet het onderscheid weten tussen rijbanen en rijstroken. Pauperretoriek.
ThanksKomt omdat Zwammy via 'n mobiel linkt. Zo moet het lukken:
Getuigenverklaring maakt schokkende details bekend van fataal ongeluk Vloet | Voetbalzone
Getuigenverklaring maakt schokkende details bekend van fataal ongeluk Vloetwww.voetbalzone.nl
Moeilijk zal het niet zijn maar kan Amissi meer dan Cijntje?