Heracles Almelo

Bonehead

Well-known member
En ik denk dat we de opvolger van Blaswich in eigen gelederen hebben. Geef Brouwer en Bucker een kans. En dan volgend jaar vooral werk maken van een creatieve middenvelder. Azzaoui is de enige middenvelder waar aanvallend een beetje voetbal in zit. Verder blijft de spitspositie een zorgenkindje. Na bijna 2 jaar zie ik geen meerwaarde in Bakis. Szoke scoort niet en Sierhuis zien we niet weer.
 
Hier doe je DLT toch wel mee tekort. Zijn cijfers zijn slecht(één doelpunt, één assist), maar met betere spelers voor hem had hij op minimaal vijf assists gestaan.

Ik vind de buitenposities in de aanval nog veel zorgwekkender. Echt teleurstellend de laatste twee seizoenen. Maar in de spits moet ook nieuw elan komen. Sierhuis was gehuurd(maar ook geen spits die er tien inschiet), Szöke komt tekort voor dit niveau en Bakis komt niet uit de verf. Toch vind ik het geen onaardige spits. Hij heeft dit seizoen geen echte kans gehad, maar is wel doelgericht.
 

Bonehead

Well-known member
Nee hoor, ik doe De La Torre niet te kort. Maar ik vind dat we met hem Schoofs en Kio drie identieke middenvelders hebben. En van die Ouahim ben ik nog niet overtuigd. De buitenspelers overtuigen ook niet. Of ze nu Laursen, Hansson of Lunding heten. Grootste tegenvaller dit seizoen vind ik nog wel Basacikoglu. Die heeft werkelijk waar helemaal niets laten zien.
 
Bovenaan