Hmm, lijkt me niet zo handig om een gepensioneerde te halen.RCV Marco Rente komt over van Dortmund en tekent een contract voor 3 jaar.
Hmm, lijkt me niet zo handig om een gepensioneerde te halen.RCV Marco Rente komt over van Dortmund en tekent een contract voor 3 jaar.
Vlag op de modderschuit is Silvester van der Water.
Nog erger dan vorige jaren is er nu helemaal niks meer over te zeggen. Er zijn een schiplading aan basiskrachten vertrokken en daarvoor in de plaats komen spelers terug die de mensen de wenkbrauwen doen fronsen. Meestal zie ik er nog wel fiducie in dat het linkerrijtje haalbaar moet zijn. Nu eigenlijk niet. De resultaten in de voorbereiding zijn ruk zoals altijd, maar ik heb weinig vertrouwen in de nieuwe spelers. Zo kreeg de gehuurde Burgzorg die geen enkele geslaagde actie had een contract. Daar word ik niet vrolijk van. Vlag op de modderschuit is Silvester van der Water. De opstelling is een schot voor de boeg:
Blaswich
Breukers, Pröpper, Rente, Hardeveld.
Kiomourtzoglou, Vloet, Bijleveld
Van der Water, Baksis en De La Torre
Heracles Almelo heeft zich versterkt met Mateo Les. De 20-jarige Kroatische verdediger komt over van Dinamo Zagreb en tekende voor drie jaar met een optie voor nog een seizoen op Erve Asito.
"Ik laat Kroatië achter voor een mooi nieuw avontuur. De overgang naar Heracles Almelo is voor mij een goede volgende stap. Ik ben jong, kan nog veel leren en weet dat deze club me daarin wil en kan ondersteunen. Mijn doel is om op termijn basisspeler te worden en Heracles Almelo te vertegenwoordigen in de Eredivisie", aldus Les over zijn overstap.
Ontwikkeling
Tim Gilissen ziet in Les iemand voor de toekomst: "Mateo krijgt hier de tijd en ruimte om verdere stappen te maken in zijn ontwikkeling. Op termijn zal hij de concurrentiestrijd aan moeten gaan in het hart van de defensie."