Heracles Almelo

Met het aantrekken van Dos Santos speelt Heracles in op het eventuele vertrek van Peterson. Hikte bij AZ toch tegen een basisplaats aan terwijl hij vorig seizoen een verloren half jaar had bij Sparta. Typisch een speler die bij Heracles weer tot bloei kan komen.



Binnen een jaar van hero naar zero. Zo snel kan het dus gaan in de voetballerij. Hij staat nu vierde in de pikorde en dan kun je maar beter vertrekken.

Ben benieuwd hoe Drost het gaat doen in Almelo.

Nou niet bepaald tot bloei gekomen(dramatisch!) in Almelo en hij heeft nog een doorlopend contract ook. :sad:
 

Bonehead

Well-known member
Nou niet bepaald tot bloei gekomen(dramatisch!) in Almelo en hij heeft nog een doorlopend contract ook. :sad:

Nee dat was echt dramatisch. Zou hij niet beseffen dat dit wel eens zijn laatste kans in het profvoetbal zou kunnen zijn?

Heracles neemt Navajo Bakboord over van (jong) Ajax. Hij mag met Tim Breukers vechten om een basisplaats rechts achter.

Een typische Heracles aankoop. Nul risico en het pakt vaak goed uit. Ik moet wel zeggen dat ik niet zo kapot ben van Breukers. Ik hoop dus dat Bakboord ondanks de tegennatuurlijke positie het gaat redden.
 

Unregistere

Well-known member
Nu al medelijden met de speaker van Heracles Almelo. De club trekt namelijk Orestis Kiomourtzoglou aan. Een 21-jarige Duitse Griek / Griekse Duitser, afkomstig van SpVgg Unterhaching en vooral inzetbaar op het middenveld.
 

Batigoal

Well-known member
Teun Bijleveld van Jong Ajax is de volgende aanwinst. Niet goed genoeg voor Ajax, maar wel weer een prima speler die een kans in de Eredivisie verdient.
 

Unregistere

Well-known member
Heracles moet vrezen voor een vertrek van goalgetter Dalmau. De Spanjaard traint niet en wilde ook niet poseren voor de nieuwe selectiefoto. Daarnaast is de club in onderhandeling met een buitenlandse club over een transfer van Merkel.
 

Batigoal

Well-known member
Nu Petersson nog waar ongetwijfeld interesse in is en het gouden trio is compleet verdwenen. Pijnlijk voor Heracles.
 

Bonehead

Well-known member
Same old song.

Daar raken ze bij handelshuis Almelo niet meer van de leg van. Er zullen ongetwijfeld wel weer een hele rits onbekende namen (liefst met een plekje) gecontracteerd worden, waarna volgend jaar exact hetzelfde gebeurd.
 

Unregistere

Well-known member
En dan gaan we nu naar Arman in het Erve Asito, want er is gescoord bij Heracles - Vitesse!

Bijzondere nieuwe stadionnaam.
 

De Groene Scout

Well-known member
Oei 'Erve Asito', dat klinkt wel heel triest en zal door menigeen geassocieerd worden met een bepaalde zorgboerderij.
Ben benieuwd wat de fans daar van vinden.
 

Bonehead

Well-known member
Oei 'Erve Asito', dat klinkt wel heel triest en zal door menigeen geassocieerd worden met een bepaalde zorgboerderij.
Ben benieuwd wat de fans daar van vinden.

Een bepaalde zorgboerderij?

Ik vind er helemaal niks van net zoals ik niks vind van de naam Polman. Ook dat gebruikte ik nooit. Het zal mij verder allemaal worst zijn.
 
Bovenaan