Heracles Almelo

Bonehead

Well-known member
Ah, dan is het inderdaad een ander verhaal.

Duarte ook totaal niet meer in beeld voor de basis, vermoed ik? Zonde.

Duarte krijgt ze minuten wel. Net als vorig seizoen voornamelijk als linksback. Van de frivole speler die hij in zijn eerste periode was waar hij zelfs neo-international werd is niks van over gebleven. Gelukkig hebben die €3 miljoen nog:D

Geld technisch moet het ook passen.

Vreemd dat Niemeijer zo hoog wordt ingeschaald. Hij begon uitstekend maar vanaf januari ging het een stuk minder en kreeg Jakubiak de voorkeur. Helaas is die laatste een half jaar uitgeschakeld.
 

Unregistere

Well-known member
Niemeijer zal wel relatief duurder zijn omdat hij redelijk wat goals heeft gemaakt. Dat levert punten op in het spel en dan word je denk ik duurder.

Duarte, blijft zonde hoor. Die had nu via Ajax in een mooie buitenlandse competitie beland moeten zijn, maar ja.
 

Bonehead

Well-known member
Niemeijer zal wel relatief duurder zijn omdat hij redelijk wat goals heeft gemaakt. Dat levert punten op in het spel en dan word je denk ik duurder.

Duarte, blijft zonde hoor. Die had nu via Ajax in een mooie buitenlandse competitie beland moeten zijn, maar ja.

Dat zal ongetwijfeld de reden zijn. Niemeijer is ook aanvallender ingesteld.

Ik vind Duarte niet fit ogen sinds hij terug is gekeerd bij Heracles. Hij mist wedstrijdritme en heeft moeite de 90 minuten vol te maken. Hij is niet meer de dartelende spelverdeler van weleer. En ik denk ook niet dat er clubs op niveau zijn waar hij weer in zijn ritme kan komen. Het zou mij niks verbazen als zijn carri?re zo ineens eindigt.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, dat frivole is voor vrijwel het grootste deel verdwenen. Erg jammer. Van jongens die hem wat beter kennen, heb ik wel eens begrepen dat hij na zijn transfer naar Ajax te fanatiek aan krachttraining is gaan doen. Kan zijn dat dit invloed heeft gehad op zijn manier van bewegen. Heeft natuurlijk ook wel een aantal (pittige) blessures gehad.
 

Bonehead

Well-known member
Dat zou inderdaad best kunnen. Waar vroeger zijn behendigheid een wapen was heeft hij nu een draaicirkel van een tank. Hij had gisteren een basisplaats omdat hij volgens de trainer de eerste helft van de voorbereiding het zo goed had gedaan In die periode heb ik ??n wedstrijd gezien, maar het viel mij zo niet op.

IK denk dat het zijn laatste kans is en hopelijk, en dat denk ik wel, beseft hij dat.
 

Bonehead

Well-known member
Kuwas vertrek naar Leeds United zo volgens RTV oost zijn afgeketst op de vraagprijs van 3,7 miljoen. Hij heeft nog een contract voor twee jaar. Heracles heeft Van der Water al als vervanger gehaald maar wil hem waarschijnlijk eerst laten rijpen. In hetzelfde bericht staat te lezen dat Monteiro ruim twee miljoen heeft opgebracht.

Vincent Vermeij zou in belangstelling staan van ADO. Dalmau heeft de voorkeur in de punt. Ook hier zal geld een rol spelen.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

Unregistere

Well-known member
Dabney dos Santos komt over van AZ. Mislukte volledig bij Sparta het afgelopen half jaar, maar eerder toch best een leuke speler in Alkmaar. Kan wellicht opbloeien in Almelo.
 

De Groene Scout

Well-known member
Reuven Niemeijer kwam vandaag niet bij op de laatste elftal-foto van Heracles.
Vanwege minder kans op basisplek is hij op dit moment onderweg naar Emmen; dat kan nog net.
 

Bonehead

Well-known member
Met het aantrekken van Dos Santos speelt Heracles in op het eventuele vertrek van Peterson. Hikte bij AZ toch tegen een basisplaats aan terwijl hij vorig seizoen een verloren half jaar had bij Sparta. Typisch een speler die bij Heracles weer tot bloei kan komen.

Reuven Niemeijer kwam vandaag niet bij op de laatste elftal-foto van Heracles.
Vanwege minder kans op basisplek is hij op dit moment onderweg naar Emmen; dat kan nog net.

Binnen een jaar van hero naar zero. Zo snel kan het dus gaan in de voetballerij. Hij staat nu vierde in de pikorde en dan kun je maar beter vertrekken.

Ben benieuwd hoe Drost het gaat doen in Almelo.
 

Bonehead

Well-known member
Van 3,5 ton naar 2,5 miljoen. Ik vind zelf dat hij door de media schromelijk overschat worden. Zijn pieken worden enorm uitgelicht, maar als hij, zoals gisteren, weer als een natte krant speelt hoor je er niks over. Ik ben benieuwd wat Van der Water volgend seizoen kan brengen.
 
Bovenaan