Heracles Almelo

Bonehead

Well-known member
Zoals iedereen compleet verrast door deze keuze. Ken de beste man niet. Ook niet als speler. Hij schijnt attractief voetbal te willen spelen. Ik ben zeer benieuwd. Ik heb mij wat dat betreft maar matig kunnen vermaken onder Stegeman.
 

Unregistere

Well-known member
Na dit seizoen geen Bram Castro, Gor Agbaljan, Renze Fij, Kai Huisman, Daryl van Mieghem, Jaroslav Navratil en Roland Baas meer in Almelo. Dat die laatste weg moet, vind ik wel licht verrassend. Heeft zich toch in het team gespeeld en lijkt mij geen dure kracht.
 

Maasveld

Well-known member
Na dit seizoen geen Bram Castro, Gor Agbaljan, Renze Fij, Kai Huisman, Daryl van Mieghem, Jaroslav Navratil en Roland Baas meer in Almelo. Dat die laatste weg moet, vind ik wel licht verrassend. Heeft zich toch in het team gespeeld en lijkt mij geen dure kracht.
Is toch vooral een verplicht dingetje? Kan goed dat de helft van deze spelers gewoon een nieuw contract krijgt.
 

Unregistere

Well-known member
Is toch vooral een verplicht dingetje? Kan goed dat de helft van deze spelers gewoon een nieuw contract krijgt.

Ja, al zit dat er volgens het bericht op VI.nl niet meer in voor deze mannen. Heel misschien wel voor Baas, dat zou ik niet onlogisch vinden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Over Baas zijn er meer verbaasd. Blijkt toch echt om een definitief afscheid te gaan (geldt ook voor de andere genoemde namen). De nieuwe Duitse trainer wil anders spelen dan nu het geval is en daar past de manier van spelen van Baas niet bij, aldus de uitleg in de TCTubantia.
 

Unregistere

Well-known member
Na de nieuwe trainer zou ook de nieuwe keeper een Duitser moeten worden. Janis Blaswich (27), contractspeler van Borussia M?nchengladbach maar afgelopen seizoen verhuurd aan Hansa Rostock. Ze hebben in Almelo wel goede ervaringen met oud-keepers van Rostock. Ik zou dus zeggen: doen!
 

Batigoal

Well-known member
Heracles wilde met de komst van nieuwe trainer Frank Wormuth niet alleen maar Duitsers halen. Toch komt er na doelman Janis Blaswich nog een Duitser naar Almelo. Centrumverdediger Maximilian Rossmann (23) komt van Sportfreunde Lotte uit de 3. Liga.
 

Bonehead

Well-known member
De doelman komt op voorspraak van Martin Pieckenhagen die destijds ook van Rostock kwam. Pieckenhagen had destijds bovengemiddelde kwaliteiten voor het niveau wat Heracles nastreeft. Net als Blaswich komt ook Rossmann transfervrij van een derde liga club. Dat zijn klaarblijkelijk wat een middenmoter uit de Eredivisie vandaag de dag weet te strikken. Die Rossmann had maar 17x een basisplaats dit seizoen trouwens. ik weet het niet hoor: Er zijn zat Duitsers mislukt de laatste jaren.
 

ALenstra

Well-known member
In de 2e bundesliga gaat meer geld om dan in de eredivisie. Dus is zeker voor clubs van het kaliber SC Heracles de 3e liga het hoogst haalbare.
 

Unregistere

Well-known member
Almere City FC-vleugelspits Silvester van der Water naar Heracles. Hij heeft voor drie jaar getekend. Mooie transfer.
 

Bonehead

Well-known member
In de 2e bundesliga gaat meer geld om dan in de eredivisie. Dus is zeker voor clubs van het kaliber SC Heracles de 3e liga het hoogst haalbare.

Nog niet zo lang geleden kon Heracles afvallers van Bundesligaclubs of spelers van de 2de liga. Nu komt een middenmoter blijkbaar niet verder dan een wisselspeler van 3de Ligist die er net in gebleven is. Dan gaan we toch hard achteruit met z'n allen.

Almere City FC-vleugelspits Silvester van der Water naar Heracles. Hij heeft voor drie jaar getekend. Mooie transfer.

Er is dus ingekocht voor het aanstaande vertrek van Kuwas. Ik ben er blij mee. Ik vond het een smaakmaker in de nacompetititie.
 

Unregistere

Well-known member
Nog niet zo lang geleden kon Heracles afvallers van Bundesligaclubs of spelers van de 2de liga. Nu komt een middenmoter blijkbaar niet verder dan een wisselspeler van 3de Ligist die er net in gebleven is. Dan gaan we toch hard achteruit met z'n allen.



Er is dus ingekocht voor het aanstaande vertrek van Kuwas. Ik ben er blij mee. Ik vond het een smaakmaker in de nacompetititie.

Zeker een lekker spelertje. Wel een beetje 'een mannetje', maar dat schaven ze in Almelo wel bij, vermoed ik.
 

Bonehead

Well-known member
Zeker een lekker spelertje. Wel een beetje 'een mannetje', maar dat schaven ze in Almelo wel bij, vermoed ik.

Heracles heeft daar wel ervaring mee. Het is opvallend dat zoveel spelers met een stempel het bij Heracles goed doen, verkocht worden en daar compleet falen. Heracles schijnt als een warm bad aan te doen.
 

Bonehead

Well-known member
De volgende aanwinst is de Spanjaard Adrian Dalmau die vorig seizoen in 34 wedstrijden 10 scoorde op het derde niveau van Spanje. Hij was centrumspits van Villareal B en moet de concurrentie aangaan met Vermeij. Die laatste moet nu toch echt een keer gaan doorbreken. Dalmau ken natuurlijk niemand. Ik laat me graag verrassen, maar ik het er weinig hoop. Aan de andere kant ook Fran Sol kwam destijds van dezelfde club en dat is natuurlijk wel succesvol gebleken.
 

De Groene Scout

Well-known member
En weer een (halve) Duitser erbij:
Heracles Almelo heeft haar selectie versterkt met Alexander Merkel. De 26-jarige middenvelder komt over van het Oostenrijkse FC Admira Wacker M?dling.
Merkel is geboren in Kazachstan, maar beschikt eveneens over een Duits paspoort. Vrijdagochtend zette hij zijn handtekening onder een eenjarig contract met een optie voor nog een seizoen. In het verleden speelde Merkel onder meer voor AC Milan, VfB Stuttgart en Watford FC.
 

Batigoal

Well-known member
Grote naam! Alleen is zijn carri?reverloop niet bepaald crescendo, dus de vraag is of hij nog wat kan.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, beste leuk zo'n Merkel. Maar dat betekent wel dat Jamiro Monteiro zo goed als zeker vertrekt. Heracles is bijna rond met een nog onbekende club, vermoedelijk in Frankrijk, en geeft de sterspeler ook de ruimte om een transfer te maken.
 
Bovenaan