Is toch vooral een verplicht dingetje? Kan goed dat de helft van deze spelers gewoon een nieuw contract krijgt.Na dit seizoen geen Bram Castro, Gor Agbaljan, Renze Fij, Kai Huisman, Daryl van Mieghem, Jaroslav Navratil en Roland Baas meer in Almelo. Dat die laatste weg moet, vind ik wel licht verrassend. Heeft zich toch in het team gespeeld en lijkt mij geen dure kracht.
Is toch vooral een verplicht dingetje? Kan goed dat de helft van deze spelers gewoon een nieuw contract krijgt.
In de 2e bundesliga gaat meer geld om dan in de eredivisie. Dus is zeker voor clubs van het kaliber SC Heracles de 3e liga het hoogst haalbare.
Almere City FC-vleugelspits Silvester van der Water naar Heracles. Hij heeft voor drie jaar getekend. Mooie transfer.
Nog niet zo lang geleden kon Heracles afvallers van Bundesligaclubs of spelers van de 2de liga. Nu komt een middenmoter blijkbaar niet verder dan een wisselspeler van 3de Ligist die er net in gebleven is. Dan gaan we toch hard achteruit met z'n allen.
Er is dus ingekocht voor het aanstaande vertrek van Kuwas. Ik ben er blij mee. Ik vond het een smaakmaker in de nacompetititie.
Zeker een lekker spelertje. Wel een beetje 'een mannetje', maar dat schaven ze in Almelo wel bij, vermoed ik.
Heracles Almelo heeft haar selectie versterkt met Alexander Merkel. De 26-jarige middenvelder komt over van het Oostenrijkse FC Admira Wacker M?dling.
Merkel is geboren in Kazachstan, maar beschikt eveneens over een Duits paspoort. Vrijdagochtend zette hij zijn handtekening onder een eenjarig contract met een optie voor nog een seizoen. In het verleden speelde Merkel onder meer voor AC Milan, VfB Stuttgart en Watford FC.