Heracles Almelo

Pascallovic

Well-known member
Hoe verloopt de voorbereiding eigenlijk in Almelo? Ook hier voor mij veel onbekende spelers en ook nog eens een onbekende trainer. Loopt het een beetje qua niveau?
 

De Groene Scout

Well-known member
Gaat volgens mij erg op zijn 'Duits'. Hard werken, lange trainingen en gericht op het inslijpen van vaste patronen.
Groep geeft aan dat het vooral 'anders' is dan voorheen.
 

Bernardo

Well-known member
Monteiro dus naar Metz. Iemand die transfersom weet? Cambuur heeft na de verkoop van Monteiro aan Heracles een doorverkoop percentage, ben benieuwd. Volgens OF gaat het om enkele tonnen wat Cambuur krijgt
 

Bonehead

Well-known member
Heracles kennende zullen ze wel een miljoentje of twee hebben gekregen voor Monteiro. Het is weer snel verdiend.

Heracles is nog nooit zo actief geweest op de transfermarkt. Allemaal voormalige Duitse talentjes die onderweg gestruikeld zijn en voor nop weer onder de vleugels van Wormuth terug komen. Het is allemaal even afwachten hoe het uit gaat pakken maar ik ben toch wel voorzichtig positief gestemd.
 

Bonehead

Well-known member
Veel minder zal het inderdaad niet zijn. Monteiro had nog een contact voor drie jaar, was basisspeler en werd vorig jaar voor een half miljoen overgenomen van Cambuur. Die laat Heracles echt niet voor veel minder gaan. Maar Heracles zelf maakt nooit transfergelden bekend dus het is gissen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat een club als FC Metz die tussen Ligue 1 en Ligue 2 pendelt best wel dat bedrag kan opbrengen.
 

Bonehead

Well-known member
Bonehead heb jij een opstelling van Heracles ?

Ivm coach van het jaar.

Vermoedelijke opstelling:

Blaswich; Breukers, Sama, Pr?pper, Van Hintum; Merkel, Niemeijer, Van Nieff; Kuwas, Dalmau, Peterson.

Ik denk dat ze zo gaan beginnen. Maar Heracles heeft een ruime selectie met spelers die weinig voor elkaar onder doen. Op bijna elke positie kan ik een speler invullen die niet minder is dan bovenste spelers.
 

Bonehead

Well-known member
Goede keus. Ik verwacht dat Kuwas nog wel vertrekt. Ik vond Van Nieff een verrassende aankoop. Ik vond hem bij FC Groningen toch helemaal niet zo verkeerd. Toch moest hij weg daar. Het zou mij niet verbazen dat hij bij Heracles weer helemaal opbloeit. Ik heb toch, tegen mijn gewoonte in, een goed gevoel over aankomend seizoen. Heracles kon wel eens de revelatie worden. Ik denk dat de play-offs haalbaar zijn dit seizoen. Met hopelijk attractief voetbal. Dat hebben we onder Stegeman moeten missen.

Ps. Pr?pper net gekozen als aanvoerder. Ik zie liever Van den Buijs op die plek, maar die is nogal blessuregevoelig.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Dank je.

Ik heb op dit moment van Nieff gekozen.

Geen Niemeijer? Dat is toch wel een beetje de scorende middenvelder of zit hij in het spel als aanvaller?

Van Nieff kan mogelijk wel de vrije trappen koning van Almelo worden, dus dan zit je weer goed qua goals.
 

Bonehead

Well-known member
Geen Niemeijer? Dat is toch wel een beetje de scorende middenvelder of zit hij in het spel als aanvaller?

Van Nieff kan mogelijk wel de vrije trappen koning van Almelo worden, dus dan zit je weer goed qua goals.

Niemeijer zou zo maar eens gepasseerd kunnen worden voor Osman. Hij was aan het einde van het seizoen ook al niet meer zeker van een basisplaats.

Van Nieff lijkt me dan meer een zekerheidje. Kuwas moet wel weg voordat Van Nieff een vrije trap mag nemen.
 

Unregistere

Well-known member
Niemeijer zou zo maar eens gepasseerd kunnen worden voor Osman. Hij was aan het einde van het seizoen ook al niet meer zeker van een basisplaats.

Van Nieff lijkt me dan meer een zekerheidje. Kuwas moet wel weg voordat Van Nieff een vrije trap mag nemen.

Ah, dan is het inderdaad een ander verhaal.

Duarte ook totaal niet meer in beeld voor de basis, vermoed ik? Zonde.
 

SanMark.

Well-known member
Geen Niemeijer? Dat is toch wel een beetje de scorende middenvelder of zit hij in het spel als aanvaller?

Van Nieff kan mogelijk wel de vrije trappen koning van Almelo worden, dus dan zit je weer goed qua goals.


Geld technisch moet het ook passen.
 
Bovenaan