Pascallovic
Well-known member
Hoe verloopt de voorbereiding eigenlijk in Almelo? Ook hier voor mij veel onbekende spelers en ook nog eens een onbekende trainer. Loopt het een beetje qua niveau?
Ja, beste leuk zo'n Merkel. Maar dat betekent wel dat Jamiro Monteiro zo goed als zeker vertrekt. Heracles is bijna rond met een nog onbekende club, vermoedelijk in Frankrijk, en geeft de sterspeler ook de ruimte om een transfer te maken.
Bonehead heb jij een opstelling van Heracles ?
Ivm coach van het jaar.
Dank je.
Ik heb op dit moment van Nieff gekozen.
Geen Niemeijer? Dat is toch wel een beetje de scorende middenvelder of zit hij in het spel als aanvaller?
Van Nieff kan mogelijk wel de vrije trappen koning van Almelo worden, dus dan zit je weer goed qua goals.
Niemeijer zou zo maar eens gepasseerd kunnen worden voor Osman. Hij was aan het einde van het seizoen ook al niet meer zeker van een basisplaats.
Van Nieff lijkt me dan meer een zekerheidje. Kuwas moet wel weg voordat Van Nieff een vrije trap mag nemen.
Geen Niemeijer? Dat is toch wel een beetje de scorende middenvelder of zit hij in het spel als aanvaller?
Van Nieff kan mogelijk wel de vrije trappen koning van Almelo worden, dus dan zit je weer goed qua goals.
Geld technisch moet het ook passen.