Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

  • CDA

    Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

    Stemmen: 1 4,3%
  • D66

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

    Stemmen: 1 4,3%
  • SP

    Stemmen: 2 8,7%
  • GL

    Stemmen: 1 4,3%
  • CU en/of SGP

    Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokale partij

    Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%
  • Wiv: VOOR

    Stemmen: 1 4,3%
  • Wiv: TEGEN

    Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Jongens, succes ermee. Dit gaat nergens over. JMD schildert me af als een feestvierende gek op een berg lijken (en die drie vraagtekens zijn geen soort van excuus) en beweert vervolgens doodleuk dat het gevaar van terrorisme een verzinsel van politiek en AIVD is.
Manmanman, wat kan jij slecht lezen...
 

JMD

Well-known member
Die vraag heeft ie al 5 keer ontweken.

Helemaal niet. Vakx is hier one-sided bezig door iedereen die tegen de sleepwet gestemd heeft weg te zetten als dom (wat onzin is, want er is allang bewezen dat de hoogopgeleiden massaal tegen gestemd hebben) en verantwoordelijk voor komende aanslagen.

Er is al meerdere keren (ook door bv erka, bati en anderen) aangegeven dat het bij de AIVD een zootje is (heel toevallig kwam dat rapport dat dat aantoonde pas na het referendum uit, terwijl Ollongren de informatie al voor het referendum had), dat de overheid een flinke hoeveelheid ICT-falen heeft en dat beide zaken eerst in orde moeten zijn voordat we al onze gegevens zomaar gaan uitwisselen. Heeft niks met angst te maken.

Of geef jij ook binnenkort de sleutel van je huis af aan de overheid zodat zij sneller kunnen ingrijpen als er een terrorist in je huis zit? Nee toch?
 

ElSimao

Active member
Manmanman, wat kan jij slecht lezen...

Over die opmerking had je wellicht nog een keer na kunnen denken, snap opzich wel dat vakx die niet leuk vond, maar dat gedrag verder weer van die kerel...

Als dit geen "typetje" is, denk ik serieus dat ie een psychisch probleem heeft.
 

JMD

Well-known member
Over die opmerking had je wellicht nog een keer na kunnen denken, snap opzich wel dat vakx die niet leuk vond
Dat snap ik ook wel, die vraag was scherp. Maar hij zegt letterlijk (en dan niet eens met een vraagteken) dat tegenstemmers maar aan families van slachtoffers van terrorisme moeten uitleggen waarom ze tegen de sleepwet gestemd hebben...

En verder, als je op een forum niet tegen een scherpe opmerking kunt, moet je daar niet gaan zitten.. Vakx noemt anderen Stasi... (wat ironisch is, omdat de Stasi precies die praktijken toepaste die met de sleepwet mogelijk worden...)
 

Maasveld

Well-known member
Helemaal niet. Vakx is hier one-sided bezig door iedereen die tegen de sleepwet gestemd heeft weg te zetten als dom (wat onzin is, want er is allang bewezen dat de hoogopgeleiden massaal tegen gestemd hebben) en verantwoordelijk voor komende aanslagen.

Er is al meerdere keren (ook door bv erka, bati en anderen) aangegeven dat het bij de AIVD een zootje is (heel toevallig kwam dat rapport dat dat aantoonde pas na het referendum uit, terwijl Ollongren de informatie al voor het referendum had), dat de overheid een flinke hoeveelheid ICT-falen heeft en dat beide zaken eerst in orde moeten zijn voordat we al onze gegevens zomaar gaan uitwisselen. Heeft niks met angst te maken.

Of geef jij ook binnenkort de sleutel van je huis af aan de overheid zodat zij sneller kunnen ingrijpen als er een terrorist in je huis zit? Nee toch?
Wederom een ontwijkende post.
 

Ska P 187

Well-known member
Corrigerend referendum? Zal wel Nederlandse effici?ntie zijn, dat heb ik al heel lang geleden losgelaten.



Dat snap ik niet meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Dan moet je even je adres PB-en, dan stuur ik ze op.
 
Bovenaan