Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

  • CDA

    Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

    Stemmen: 1 4,3%
  • D66

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

    Stemmen: 1 4,3%
  • SP

    Stemmen: 2 8,7%
  • GL

    Stemmen: 1 4,3%
  • CU en/of SGP

    Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokale partij

    Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%
  • Wiv: VOOR

    Stemmen: 1 4,3%
  • Wiv: TEGEN

    Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik ben er totaal niet mee bezig dat er ooit een aanslag komt. Laat staan dat ik er mb leven door laat vergallen. Maar als ik de mogelijkheid krijg om de AIVD in hun werk te helpen - zodat zij en niet ik er dagelijks mee aan de gang hoef - doe ik dat graag. Want de na?eve illusie dat t in NL niet nodig is, heb ik niet. En ik doe ook niet mee aan die hysterie over privacy, waar jij je leven lijkt door te laten vergallen. Of dat enorme wantrouwen richting AIVD. Ik wantrouw liever die extremisten
Ik laat mijn leven daar ook niet door vergallen hoor, no worries.

Ik wantrouw ook de extremisten (maar wat kan ik (of jij) er aan doen om dat te veranderen), maar sluit het een het andere uit?
 

erka

Well-known member
Benieuwd of de sleepwet zo'n gek in een busje van vandaag had tegengehouden. Ik geloof er niets van.
 

JMD

Well-known member
Benieuwd of de sleepwet zo'n gek in een busje van vandaag had tegengehouden. Ik geloof er niets van.
Precies. Dit vereist namelijk 0 'zichtbare' voorbereiding. Je huurt een busje en je rijdt op een menigte in. Het enige wat je nodig hebt is kennis van de situatie ter plekke.
 

vakx2.0

Banned
Precies. Dit vereist namelijk 0 'zichtbare' voorbereiding. Je huurt een busje en je rijdt op een menigte in. Het enige wat je nodig hebt is kennis van de situatie ter plekke.

9 van de 10 keer plempen ze eerst FB vol met afscheidsbrieven
 

ElSimao

Active member
Benieuwd of de sleepwet zo'n gek in een busje van vandaag had tegengehouden. Ik geloof er niets van.

Dat is het gevaar van redenaties zoals die van vakx waarbij alles moet wijken voor een gevoel van veiligheid. Stel de sleepwet komt er doorheen en nog steeds gebeuren er aanslagen, zulke types zullen dan steeds verder gaan om zich eindelijk veilig te voelen. "Hoezo ben je bang voor onderhuisde chips waarmee de AIVD op order moment kan achterhalen waar je bent, je denkt toch niet dat ze dat gaan misbruiken he?"
 

vakx2.0

Banned
"Hoezo ben je bang voor onderhuisde chips waarmee de AIVD op order moment kan achterhalen waar je bent, je denkt toch niet dat ze dat gaan misbruiken he?"


Jullie zijn veel te bang voor de AIVD. En je zogenaamde privacy. Wat je inmiddels al hebt weggegeven aan de echt oncontroleerbare instanties (Facebook, Google, Russische hackers) wil je niet eens weten. Hoe na?ef kun je zijn om te denken dat als je de AIVD maar genoeg beperkt, je privacy gewaarborgd is.

Dream on.
 

ALenstra

Well-known member
Die inlichtingendiensten weten toch al heel veel over ons. Nogal wiedes als we zelf alles op social media plempen.
 

ElSimao

Active member
Jullie zijn veel te bang voor de AIVD. En je zogenaamde privacy. Wat je inmiddels al hebt weggegeven aan de echt oncontroleerbare instanties (Facebook, Google, Russische hackers) wil je niet eens weten. Hoe na?ef kun je zijn om te denken dat als je de AIVD maar genoeg beperkt, je privacy gewaarborgd is.

Dream on.

Dit gaat echt op geen enkele manier in op hetgeen ik zeg. Daarnaast is er echt helemaal niemand die denkt dat je privacy gewaarborgd is als je de AIVD beperkt, maargoed, het bekt wel lekker natuurlijk.
 
Bovenaan