Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

  • CDA

    Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

    Stemmen: 1 4,3%
  • D66

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

    Stemmen: 1 4,3%
  • SP

    Stemmen: 2 8,7%
  • GL

    Stemmen: 1 4,3%
  • CU en/of SGP

    Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokale partij

    Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%
  • Wiv: VOOR

    Stemmen: 1 4,3%
  • Wiv: TEGEN

    Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Kan hetzelfde aan jou vragen wat er met jou gebeurd is: de laatste tijd begin je op een Ronald of ElSimao te lijken. Je doet je oren dicht en blijft heel hard 'lalala' roepen als iemand je tegenargumenten geeft. Vervolgens zing je je lijflied 'iedereen is gek behalve ik'...

Ga je mij nu ook beledigen om dan vervolgens alles bij elkaar te janken dat er posts verwijderd zouden zijn waaruit zou blijken dat een ander begonnen was, en dat als die posts helemaal niet blijken te bestaan dat je dan weigert sorry te zeggen voor het beledigen van iemand anders?

When you?re In Rome, do as the Romans do. Als iemand mij beledigt doe ik voortaan hetzelfde. Dus bespaar me je selectieve verontwaardiging, nep-PSV?er.

Er zijn hier helemaal geen posts verwijderd. En als je die van mij hier ooit terugleest zie zelfs jij voldoende bronnen, quotes en feiten terug.

Maar je vindt t leuker om me op een berg lijken te plaatsen en me valselijk te beschuldigen van weglopen. Kortom, je vertoont bedenkelijk copycat gedrag.

Sneu
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Zo, daar ben je inmiddels ook achter....
Duurde even, maar toch...

Al excuses gemaakt richting Abu, Kralinger en de overige mods?

In dit topic is niets verwijderd.
In dat andere staat nota bene zwart op wit dat er is gegumd. Zeker ?toevallig? ook niet gelezen, nepperd.

En als je zo op excuses kickt: begin bij jezelf en haal me van die berg lijken af en rectificeer je gelogen opmerkingen mbt mn afwezigheid. Zou een mooie start zijn
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Ach gos. Beledigd? Neem t me niet kwalijk. Ik kan er niets aan doen. Zal vast wel borderline zijn, he kutkip?
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Er zijn wel heel veel mensen die Kip niet mogen hier. Zal dat soms aan Kip liggen, of is de rest gek?:cab:
 

ElSimao

Active member
Wat is er eigenlijk met jou gebeurd, JMD? Vroeger was je weliswaar een saaie, maar in de regel ook bloedeerlijke poster hier. Nu lieg en bedrieg je de boel bij elkaar. Want ook jij weet best dat ik vorig jaar vertrok op een moment dat PSV er nog prima voorstond. En niet pas nadat... Om maar een voorbeeldje van je suggestieve postgedrag te noemen.

Blijkbaar heb je je na al die jaren toch nog laten be?nvloeden en inpakken door de relnichten alhier. Een paar maanden zonder DVK zou ook jou goed hebben gedaan. Je bent een vals meelopertje geworden. Jammer, ik had je hoger ingeschat.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat je PSV graag kampioen ziet worden. Liever feest je mee met je Ajax vriendjes op de P2, terwijl je ?zie je nou wel, zie je nou wel? schreeuwt richting alle PSV?ers. Ik verbaas me wat jou betreft nergens meer over.

Jep, zo eentje die eerst A roept, maar als ie merkt dat mening B beter in de groep ligt, geen moment twijfelt en lekker mee doet.

Is oorspronkelijk voor PSV, maar Ajax is hier wat populairder. En geheel volgens verwachting grijpt hij iedere mogelijkheid aan om met de club te flirten.

Wat dat betreft heb ik liever types die gewoon zichzelf blijven.
 

SanMark.

Well-known member
Wat is er eigenlijk met jou gebeurd, JMD? Vroeger was je weliswaar een saaie, maar in de regel ook bloedeerlijke poster hier. Nu lieg en bedrieg je de boel bij elkaar. Want ook jij weet best dat ik vorig jaar vertrok op een moment dat PSV er nog prima voorstond. En niet pas nadat... Om maar een voorbeeldje van je suggestieve postgedrag te noemen.

Blijkbaar heb je je na al die jaren toch nog laten be?nvloeden en inpakken door de relnichten alhier. Een paar maanden zonder DVK zou ook jou goed hebben gedaan. Je bent een vals meelopertje geworden. Jammer, ik had je hoger ingeschat.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat je PSV graag kampioen ziet worden. Liever feest je mee met je Ajax vriendjes op de P2, terwijl je ?zie je nou wel, zie je nou wel? schreeuwt richting alle PSV?ers. Ik verbaas me wat jou betreft nergens meer over.

Grootst mogelijk leugenaar.
 
Bovenaan