vakx2.0
Banned
Kan hetzelfde aan jou vragen wat er met jou gebeurd is: de laatste tijd begin je op een Ronald of ElSimao te lijken. Je doet je oren dicht en blijft heel hard 'lalala' roepen als iemand je tegenargumenten geeft. Vervolgens zing je je lijflied 'iedereen is gek behalve ik'...
Ga je mij nu ook beledigen om dan vervolgens alles bij elkaar te janken dat er posts verwijderd zouden zijn waaruit zou blijken dat een ander begonnen was, en dat als die posts helemaal niet blijken te bestaan dat je dan weigert sorry te zeggen voor het beledigen van iemand anders?
When you?re In Rome, do as the Romans do. Als iemand mij beledigt doe ik voortaan hetzelfde. Dus bespaar me je selectieve verontwaardiging, nep-PSV?er.
Er zijn hier helemaal geen posts verwijderd. En als je die van mij hier ooit terugleest zie zelfs jij voldoende bronnen, quotes en feiten terug.
Maar je vindt t leuker om me op een berg lijken te plaatsen en me valselijk te beschuldigen van weglopen. Kortom, je vertoont bedenkelijk copycat gedrag.
Sneu
Laatst bewerkt: