Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

  • CDA

    Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

    Stemmen: 1 4,3%
  • D66

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

    Stemmen: 1 4,3%
  • SP

    Stemmen: 2 8,7%
  • GL

    Stemmen: 1 4,3%
  • CU en/of SGP

    Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokale partij

    Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%
  • Wiv: VOOR

    Stemmen: 1 4,3%
  • Wiv: TEGEN

    Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Jep, zo eentje die eerst A roept, maar als ie merkt dat mening B beter in de groep ligt, geen moment twijfelt en lekker mee doet.

Zo kun je het inderdaad ook omschrijven. Was natuurlijk sowieso al verdacht en hoogst ongeloofwaardig, een PSV'er uit.... Haarlem. :)
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Je bent meer iemand die liever ongevraagd borderline-diagnoses stelt, nietwaar kutkip?

Sinds wanneer is iets gevraagd danwel ongevraagd de maatstaf op dit forum. Ongevraagd acteren als de grootst mogelijke zuignap is toch ook niet relevant? Maar joh, gooi er vooral nog een paar keer kut uit, dan zit je tenminste weer inhoudelijk. Maak gelijk even een screendumpje voordat je straks weer als een volslagen idioot gaat gillen dat er gegumd is.

Ik ga lekker aan de klus, goed weekend :duim:
 

JMD

Well-known member
Zo kun je het inderdaad ook omschrijven. Was natuurlijk sowieso al verdacht en hoogst ongeloofwaardig, een PSV'er uit.... Haarlem. :)

Hoho, daar ben ik geboren... Woon al meer dan 30 jaar in Hillegom, en daar zijn meerdere PSV-supporters hoor... Ben nog wel eens met de trein teruggekomen van CL-duels van PSV en stapte toen uit op Hillegom en zag nog 5 man met PSV-shirts lopen...

Overigens, een PSV-er uit Amersfoort is net zo gek... Arnhem, Amsterdam, Utrecht, Zwolle, Rotterdam, het ligt allemaal dichterbij dan Eindhoven...
 

JMD

Well-known member
Jep, zo eentje die eerst A roept, maar als ie merkt dat mening B beter in de groep ligt, geen moment twijfelt en lekker mee doet.
Is oorspronkelijk voor PSV, maar Ajax is hier wat populairder. En geheel volgens verwachting grijpt hij iedere mogelijkheid aan om met de club te flirten.
Wat dat betreft heb ik liever types die gewoon zichzelf blijven.

Je hebt het helemaal mis in deze. Het grote verschil tussen types als vakx en mij is dat ik niet blindelings schop tegen 'de andere club' puur en alleen omdat ik denk dat dat bij het supporter zijn hoort... Ik ben fan van PSV, maar waarom zou ik dan Ajax niet kunnen waarderen als club zijnde? Ik heb er de grootste lol in als Ajax verliest (behalve in Europa), baalde verschrikkelijk van de zege van Ajax op Grunn afgelopen weekend, maar omdat ik niet constant in de overspannen modus zit om Ajax zwart te maken en uit te schelden en te zeggen dat 'iedereen tegen PSV' is ben ik ineens voor Ajax? Hou op zeg...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vakx heeft toch een envelopje geld naar jou gestuurd? Die weet echt we dat je in Hillegom woont.
 

ElSimao

Active member
Zo kun je het inderdaad ook omschrijven. Was natuurlijk sowieso al verdacht en hoogst ongeloofwaardig, een PSV'er uit.... Haarlem. :)

Als je niet uit de stad van een prominente club komt en je komt niet uit een bepaald nest dan ga je het proces door dat je voor een bepaalde club moet worden. Meestal bepalen dat ongeveer op hun 10e.

JMD is iets van 40, dus 30 jaar geleden was ie 10. Wat gebeurde er nog meer 30 jaar geleden.....? ;)

Dus hij is wel echt voor PSV, maar het is natuurlijk gewoon een gloryhufter. Laten we wel zijn.
 

JMD

Well-known member
Als je niet uit de stad van een prominente club komt en je komt niet uit een bepaald nest dan ga je het proces door dat je voor een bepaalde club moet worden. Meestal bepalen dat ongeveer op hun 10e.

JMD is iets van 40, dus 30 jaar geleden was ie 10. Wat gebeurde er nog meer 30 jaar geleden.....? ;)

Dus hij is wel echt voor PSV, maar het is natuurlijk gewoon een gloryhufter. Laten we wel zijn.

Bijna goed. Ik ben van 1979. Mijn fan van PSV worden is van seizoen 1986-1987, was fan van Ruud Gullit...
Was bij mij overigens niet zo'n proces hoor, was vrij snel voor PSV toen ik voetbal ging volgen.
(en verder was mijn moeder voor Ajax en vader voor Feyenoord, dus kom niet uit een echt 'nest' qua voetbalclub)
(en omdat ik rond die tijd op een spreekwoordelijke steenworp afstand van het Haarlemstadion woonde is HFC Haarlem altijd een favoriete 2e club geweest...)
 

vakx2.0

Banned
Overigens, een PSV-er uit Amersfoort is net zo gek... Arnhem, Amsterdam, Utrecht, Zwolle, Rotterdam, het ligt allemaal dichterbij dan Eindhoven...

Ik kom niet uit Amersfoort. Woonde mn eerste dertig jaar in Brabant. Kwartiertje van Eindhoven vandaan.

Vijftien van die dertig jaar een seizoenskaart gehad.
 

JMD

Well-known member
Ik kom niet uit Amersfoort. Woonde mn eerste dertig jaar in Brabant. Kwartiertje van Eindhoven vandaan.

Vijftien van die dertig jaar een seizoenskaart gehad.

Oke. Duidelijk. Wist ik niet. Dacht dat je uit de omgeving Utrecht/Amersfoort kwam, wist wel dat je lang een seizoenkaart had gehad.
 

JMD

Well-known member
M?nster vandaag: “ver van ons bed show” gelukkig. Is never going to happen here.

Dat heb ik nooit gezegd. Alleen wel dat er al mensen 17 jaar lopen te zeggen dat het binnenkort een keer gaat gebeuren. Als je elke keer maar zegt dat 'er ooit een aanslag gaat komen' ga je ooit een keer gelijk krijgen, maar je cre?ert er alleen maar angst mee. Waakzaam zijn, tuurlijk. Maar je leven laten vergallen door de wetenschap 'dat we ooit een aanslag krijgen', nee dank je.
 

vakx2.0

Banned
Ik ben er totaal niet mee bezig dat er ooit een aanslag komt. Laat staan dat ik er mb leven door laat vergallen. Maar als ik de mogelijkheid krijg om de AIVD in hun werk te helpen - zodat zij en niet ik er dagelijks mee aan de gang hoef - doe ik dat graag. Want de na?eve illusie dat t in NL niet nodig is, heb ik niet. En ik doe ook niet mee aan die hysterie over privacy, waar jij je leven lijkt door te laten vergallen. Of dat enorme wantrouwen richting AIVD. Ik wantrouw liever die extremisten
 
Bovenaan