Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

  • CDA

    Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

    Stemmen: 1 4,3%
  • D66

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

    Stemmen: 1 4,3%
  • SP

    Stemmen: 2 8,7%
  • GL

    Stemmen: 1 4,3%
  • CU en/of SGP

    Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

    Stemmen: 0 0,0%
  • DENK

    Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lokale partij

    Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%
  • Wiv: VOOR

    Stemmen: 1 4,3%
  • Wiv: TEGEN

    Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

    Stemmen: 3 13,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Dat zeg ik toch nergens? Die aanslag zal echt ongetwijfeld een keer komen (maar er zijn al eerder aanslagen in NL geweest, alleen waren de daders toen geen 'moslims')
Tuurlijk joh, Van Gogh is vermoord door Pipo de Clown. En de leden van de Hofstad groep waren van de blauw knoop.

Daarbij ... wat maakt het uit over het moslims zijn of niet. Tamelijk racistische stellingname. De AIVD is er voor opgericht om elk soort aanslag te voorkomen. Of ze nu uit radicaal-islamtische of groen-veganistische hoek komen.


Dat is helemaal niet zo. Dat worst case scenario voor optie 2 heb jij al uitgewerkt, waarom zou ik dat dan nog moeten doen?
Je zou er wel eens op in mogen gaan. Het valt niet alleen mij op dat je enkel in doemscenario's denkt over onze privacy. En totaal voorbij gaat aan het feit dat het ronduit gevaarlijk is om een veiligheidsdienst met 1 hand op de rug te laten vechten. De consequenties die dat kan hebben, lijk je liever te vergeten. Dat is ronduit na?ef.


Weet niet of je het doorhebt, maar gevegt haalt jouw posts juist onderuit, door vragen te stellen over de rechterlijke macht e.d..
Niet mee eens. Hij heeft goede argumenten. Maar had het gewoon mis met z'n opmerkingen dat enkel de politiek toetst. Terwijl ik toch duidelijk aantoon dat er juist mensen uit de rechterlijke macht in deze commissies zitten. Vervolgens worden ook deze mensen verdacht gemaakt door jou. Waarop ik antwoord dat ook de hoge rechters door de politiek worden voorgedragen.En me oprecht afvraag hoe jullie 100 procent politieke onafhankelijheid denken te kunnen regelen. Dat is niet 'onder de tafel geluld' worden... far from.

Jij vindt dat allemaal triviale zaken,
Wederom een aanname. Nergens op gebaseerd.


Verder ga je niet in op de zaken die genoemd worden in dat stuk op Joop over het falen van de veiligheidsdiensten
Als je niet zo ontzettend druk was geweest mij in een verdacht hokje te stoppen, had je misschien gelezen dat ik daar wel degelijk op ben ingehaakt. En beaam dat veiligheidsdiensten niet 100 procent goed functioneren. Ik stelde daar wel tegenover dat we over de successen - die er ook voldoende zijn - als publiek niets of heel weinig te horen krijgen. Simpelweg, omdat ze daar niet mee naar buiten MOGEN komen in veel gevallen. Wederom in een poging enige nuance aan te brengen. En wat minder wantrouwen. Maar volgens jou is nergens bewezen dat veiligheidsdiensten ?berhaupt aanslagen voorkomen. Het rijtje voorbeelden dat ik heb gegeven, ben je blijkbaar alweer vergeten. Zo vol als je bent van die Dwarse Groenlinkser met z'n Joop verhaal.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft als voordeel dat je je niet als een lulletje uit discussies hoeft te trekken als het weer eens te heet onder de voeten wordt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hij ziet het natuurlijk ook niet zo, maar komt weer provoceren Sterker, het hele onderwerp interesseert hem geen ruk, maar een potje trollen slaat hij niet af.. Da's zijn lol. En het mag hier gewoon... blijkbaar.

Idd onbegrijpelijk dat hij dat uitgerekend bij jou doet.
 

JMD

Well-known member
Jammer dat vakx klaar was met de discussie hier.
Hij heeft het toch nog lang volgehouden...
En mij maar beschuldigen van bepaalde zaken, over posts van mij heen lezen omdat het hem niet uitkomt en mij kan beschuldigen van dingen waar ik allang wat van gezegd heb, het bagatelliseren van de fouten van inlichtingendiensten ('collateral damage'), me beschuldigen van racisme...

En zelf maar klagen dat hij gezocht wordt... Gelukkig ligt het nooit aan vakx, wel een mooi uitgangspunt.
 

JMD

Well-known member
Heeft als voordeel dat je je niet als een lulletje uit discussies hoeft te trekken als het weer eens te heet onder de voeten wordt.
:duim:

Ik hoop natuurlijk verschrikkelijk dat PSV kampioen wordt, maar het vooruizticht dat vakx weer een tijd weg is als Ajax onverhoopt kampioen mocht worden zou een kleine pleister op de wonde zijn... :p
 

vakx2.0

Banned
:duim:

Ik hoop natuurlijk verschrikkelijk dat PSV kampioen wordt, maar het vooruizticht dat vakx weer een tijd weg is als Ajax onverhoopt kampioen mocht worden zou een kleine pleister op de wonde zijn... :p

Wat is er eigenlijk met jou gebeurd, JMD? Vroeger was je weliswaar een saaie, maar in de regel ook bloedeerlijke poster hier. Nu lieg en bedrieg je de boel bij elkaar. Want ook jij weet best dat ik vorig jaar vertrok op een moment dat PSV er nog prima voorstond. En niet pas nadat... Om maar een voorbeeldje van je suggestieve postgedrag te noemen.

Blijkbaar heb je je na al die jaren toch nog laten be?nvloeden en inpakken door de relnichten alhier. Een paar maanden zonder DVK zou ook jou goed hebben gedaan. Je bent een vals meelopertje geworden. Jammer, ik had je hoger ingeschat.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat je PSV graag kampioen ziet worden. Liever feest je mee met je Ajax vriendjes op de P2, terwijl je ?zie je nou wel, zie je nou wel? schreeuwt richting alle PSV?ers. Ik verbaas me wat jou betreft nergens meer over.
 

erka

Well-known member
Wat is er eigenlijk met jou gebeurd, JMD? Vroeger was je weliswaar een saaie, maar in de regel ook bloedeerlijke poster hier. Nu lieg en bedrieg je de boel bij elkaar. Want ook jij weet best dat ik vorig jaar vertrok op een moment dat PSV er nog prima voorstond. En niet pas nadat... Om maar een voorbeeldje van je suggestieve postgedrag te noemen.

Blijkbaar heb je je na al die jaren toch nog laten be?nvloeden en inpakken door de relnichten alhier. Een paar maanden zonder DVK zou ook jou goed hebben gedaan. Je bent een vals meelopertje geworden. Jammer, ik had je hoger ingeschat.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat je PSV graag kampioen ziet worden. Liever feest je mee met je Ajax vriendjes op de P2, terwijl je “zie je nou wel, zie je nou wel” schreeuwt richting alle PSV’ers. Ik verbaas me wat jou betreft nergens meer over.

:cab:
 

JMD

Well-known member
Wat is er eigenlijk met jou gebeurd, JMD? Vroeger was je weliswaar een saaie, maar in de regel ook bloedeerlijke poster hier. Nu lieg en bedrieg je de boel bij elkaar. Want ook jij weet best dat ik vorig jaar vertrok op een moment dat PSV er nog prima voorstond. En niet pas nadat... Om maar een voorbeeldje van je suggestieve postgedrag te noemen.

Blijkbaar heb je je na al die jaren toch nog laten be?nvloeden en inpakken door de relnichten alhier. Een paar maanden zonder DVK zou ook jou goed hebben gedaan. Je bent een vals meelopertje geworden. Jammer, ik had je hoger ingeschat.

Ik geloof er trouwens geen hol van dat je PSV graag kampioen ziet worden. Liever feest je mee met je Ajax vriendjes op de P2, terwijl je “zie je nou wel, zie je nou wel” schreeuwt richting alle PSV’ers. Ik verbaas me wat jou betreft nergens meer over.
Kan hetzelfde aan jou vragen wat er met jou gebeurd is: de laatste tijd begin je op een Ronald of ElSimao te lijken. Je doet je oren dicht en blijft heel hard 'lalala' roepen als iemand je tegenargumenten geeft. Vervolgens zing je je lijflied 'iedereen is gek behalve ik'...

Ga je mij nu ook beledigen om dan vervolgens alles bij elkaar te janken dat er posts verwijderd zouden zijn waaruit zou blijken dat een ander begonnen was, en dat als die posts helemaal niet blijken te bestaan dat je dan weigert sorry te zeggen voor het beledigen van iemand anders?
 
Bovenaan