Ga er zaterdag heen, ga proberen het te vol te houden.
Vooral Benieuwd naar Walz.
Ga er zaterdag heen, ga proberen het te vol te houden.
Vooral Benieuwd naar Walz.
Speelt heel goed, maar ik vind z'n rol te klein eigenlijk.
Dan moet je het wel volhouden, want komt pas later echt in beeld.
Dat is geen goed nieuws, ik heb genoten van 1 en 2 en voelde me wat bekocht na 3 wat al te ver opgerekt leek (beetje het Harry Potter gevoel) en had gehoopt op een knallend einde. Ik wacht dan maar op de DVD.Afgelopen weekend naar het vierde en slotdeel van de 'Hunger Games' geweest. Beetje katerig gevoel aan overgehouden. Paar spectaculaire sc?nes, maar het verhaal is maar dunnetjes afgedaan, terwijl dat best sterk was in met name de eerste 2 films. Deze film voldoet totaal niet aan de verwachtingen en dat hoorde ik van de hele groep met wie ik was geweest.
Maar misschien verwachten we wel teveel na alle blockbuster-series van de laatste jaren.
De nieuwe Tarantino schijnt al uitgelekt te zijn.
Helaas weinig tot geen tijd meer om naar de Bios te gaan, ik heb sowieso wat films in te halen de komende dagen.
Naar Star Wars geweest. Recensies waren al positief en maar echt: helemaal goed! Fantastische mix van herkenbaarheid en nieuw. Trouwens ook erg hoog tempo, maar dat stoort totaal niet. Zal in het volgende deel wel iets naar beneden gaan denk ik.
Die nieuwe Tarantino wil ik ook heen.
Ik word die nieuwe Tarantino's een beetje zat. Weer een western... zijn oude films kan ik beter verkroppen. Je kijkt een half uur naar een handjevol personages die zich bevinden op ??n locatie maar het zijn de ijzersterke dialogen die ervoor zorgen dat je niet de neiging krijgt om te stoppen met kijken.
Ik ben zaterdag naar The Hateful Eight geweest. Hoewel de dialogen weer ijzerscherp waren en er ook een aantal fantastische karakters inzaten (vooral The Mexican en Jennifer Jason Leigh) is dit verreweg zijn minste film eerlijk gezegd.
Ook word ik wat moe van Samuel L. Jackson. Die heeft altijd maar ??n rol, namelijk een pissed off Samuel L. Jackson.
Ik weet het niet, ik twijfel enorm. Django Unchained vond ik bijvoorbeeld niks. Dit oogt als een vervolg op die film maar ik hou niet van vooroordelen. Ik zal deze film uiteindelijk wel een kans geven.