Het grote scherm is wel mooi maar er zijn teveel zaken die het wegstrepen; geluid heb ik ook prima in orde, pilsjes staan altijd in de buurt en kosten geen 5 euri per stuk, ik mag roken, als ik moet pissen druk ik op pauze, er is niemand die door de film heen kan lullen en m'n luie stoel zit beter als welke stoel ooit in de bioscoop.Ik blijf het toch altijd mooi vinden om een film op een groot scherm te zien. Heeft wat mij betreft een enorme meerwaarde en ik ben het gewoon drie keer met Fabian eens -rilling/koud zweet- (Death Proof wat minder, de rest van de QT films prima tot geweldig en sommige films wil ik in de bios zien).
Dan raad ik je aan om de film 'Joy' te gaan bekijken. Hierin kan Jennifer Lawrence veel meer laten zien hoe goed ze kan acteren en zij is hiervoor (wat mij betreft volledig terecht) genomineerd voor een Oscar.Als voorzitter van de Jennifer Lawrence fanclub moest ik uiteraard naar de nieuwe Hunger Games. Vond hem wel vermakelijk.
The Martian afgelopen avond gezien ... die kan van mijn lijstje.
ik ook gisteravond, bijzonder vermakelijke film.
Zeker. Ik heb heel wat films in te halen ... vandaag eindelijk SPECTRE kijken, ben benieuwd ..
The Hatefull 8 heb ik nog niet gezien.
The Revenant vanavond gezien, die was zeker de moeite waard.
The Revenant vanavond gezien, die was zeker de moeite waard.
Ik zeg het niet graag.
Waarom niet?
Omdat ik het vermoeden heb dat jij ze ook goed vindt.
Ik heb vorige week een Path? Unlimited kaart gekocht (voor 19 euro per maand onbeperkt toegang tot Path?).
Ingewijd samen met mijn dochter van 10 bij een Buurman & Buurman voorstelling afgelopen vrijdag (uiteraard geweldig!).
Vanavond naar de nieuwe film van/met Sacha Baron Cohen (Ali G/Borat etc.) geweest. Ik blijf die gast geweldig grappig vinden. Er zijn maar weinigen die met zulke onbenullige humor weg komen wat mij betreft, maar Baron Cohen is er ??n van. Vooral de scene met de olifant, mijn god, wat een infantiele maar vooral ongelooflijk grappige absurde bizarre en idiote scene is dat.
Verder gewoon ook weer een geweldige film, veel gelachen en daar gaat het in dit leven om, dat je vaak lacht.
Verder nog in de planning: Hail Caesar (de nieuwe Coen Brothers), The Revenant (kemmij Simon ferrotuh joh), Deadpool (al vraag ik me af of dat wel echt leuk gaat zijn, maar ach, maandag tussen de vergadering en de nachtdienst in, maar dat terzijde), Eddie the Eagle wil ik ook heen, Zootropolis is het gezinsuitje, maar animatie vind ik ook altijd wel geinig, dus daar heb ik ook wel zin in. En zo zullen er nog wel een zootje zijn waar ik heen ga, het is nu toch gratis en ik vind het altijd geweldig, een film in de bioscoop zien.
Inmiddels wel, misschien ga ik nog wel een keer, geweldige film, geen seconde mee verveeld.