Filmtopic

Mr. Wrong

New member
De 3D IMAX kwaliteit krijg je thuis natuurlijk nooit, dus sommige films kun je het best in de bioscoop zien.
Ik ga er niet heen om te zuipen, dus neem gewoon een flesje water mee.
 

zwammy

Well-known member
Minste film van Tarantino vond ik Killig Zoe, daar ben ik doorheen geworsteld. De rest staan eigenlijk wel in mijn top 5. Death proof tel ik eigenlijk niet mee als Tarantino. Zoveel anders als de rest.
 

Shayman

New member
Ik blijf het toch altijd mooi vinden om een film op een groot scherm te zien. Heeft wat mij betreft een enorme meerwaarde en ik ben het gewoon drie keer met Fabian eens -rilling/koud zweet- (Death Proof wat minder, de rest van de QT films prima tot geweldig en sommige films wil ik in de bios zien).
Het grote scherm is wel mooi maar er zijn teveel zaken die het wegstrepen; geluid heb ik ook prima in orde, pilsjes staan altijd in de buurt en kosten geen 5 euri per stuk, ik mag roken, als ik moet pissen druk ik op pauze, er is niemand die door de film heen kan lullen en m'n luie stoel zit beter als welke stoel ooit in de bioscoop.
 

Janssen

Well-known member
Als voorzitter van de Jennifer Lawrence fanclub moest ik uiteraard naar de nieuwe Hunger Games. Vond hem wel vermakelijk.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik ben er vanavond naartoe geweest (m?t 10 minuten rookpauze) en ik vond hem erg goed. Het is een typische Tarantino-film en zijn manier van films maken is wat apart te noemen, maar als je daarvan houdt dat is dit zeker een aanrader.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Als voorzitter van de Jennifer Lawrence fanclub moest ik uiteraard naar de nieuwe Hunger Games. Vond hem wel vermakelijk.
Dan raad ik je aan om de film 'Joy' te gaan bekijken. Hierin kan Jennifer Lawrence veel meer laten zien hoe goed ze kan acteren en zij is hiervoor (wat mij betreft volledig terecht) genomineerd voor een Oscar.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb The Revenant gezien en ik snap niet waar die 12 Oscarnominaties vandaan komen.
De film ziet er schitterend uit qua sets en locaties, dus de film verdient absoluut Oscars voor camerawerk, belichting en regie, maar het verhaal is zo plat als een dubbeltje en de acteerprestaties zijn op zijn best matig te noemen. Tom Hardy verdient dit jaar 2 Oscars (allebei voor Legend), maar hier slaat hij de plank volledig mis.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb vorige week een Path? Unlimited kaart gekocht (voor 19 euro per maand onbeperkt toegang tot Path?).
Ingewijd samen met mijn dochter van 10 bij een Buurman & Buurman voorstelling afgelopen vrijdag (uiteraard geweldig!).
Vanavond naar de nieuwe film van/met Sacha Baron Cohen (Ali G/Borat etc.) geweest. Ik blijf die gast geweldig grappig vinden. Er zijn maar weinigen die met zulke onbenullige humor weg komen wat mij betreft, maar Baron Cohen is er ??n van. Vooral de scene met de olifant, mijn god, wat een infantiele maar vooral ongelooflijk grappige absurde bizarre en idiote scene is dat.
Verder gewoon ook weer een geweldige film, veel gelachen en daar gaat het in dit leven om, dat je vaak lacht.

Verder nog in de planning: Hail Caesar (de nieuwe Coen Brothers), The Revenant (kemmij Simon ferrotuh joh), Deadpool (al vraag ik me af of dat wel echt leuk gaat zijn, maar ach, maandag tussen de vergadering en de nachtdienst in, maar dat terzijde), Eddie the Eagle wil ik ook heen, Zootropolis is het gezinsuitje, maar animatie vind ik ook altijd wel geinig, dus daar heb ik ook wel zin in. En zo zullen er nog wel een zootje zijn waar ik heen ga, het is nu toch gratis en ik vind het altijd geweldig, een film in de bioscoop zien.

The Hatefull 8 heb ik nog niet gezien.

Inmiddels wel, misschien ga ik nog wel een keer, geweldige film, geen seconde mee verveeld.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
The Revenant vanavond gezien, die was zeker de moeite waard. De achtergrond is idd indrukwekkend, acteerprestaties vond ik niet zo slecht. Het verhaal is idd doorsnee, maar hield mij toch wel aan het beeld gekleefd .
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ik heb vorige week een Path? Unlimited kaart gekocht (voor 19 euro per maand onbeperkt toegang tot Path?).
Ingewijd samen met mijn dochter van 10 bij een Buurman & Buurman voorstelling afgelopen vrijdag (uiteraard geweldig!).
Vanavond naar de nieuwe film van/met Sacha Baron Cohen (Ali G/Borat etc.) geweest. Ik blijf die gast geweldig grappig vinden. Er zijn maar weinigen die met zulke onbenullige humor weg komen wat mij betreft, maar Baron Cohen is er ??n van. Vooral de scene met de olifant, mijn god, wat een infantiele maar vooral ongelooflijk grappige absurde bizarre en idiote scene is dat.
Verder gewoon ook weer een geweldige film, veel gelachen en daar gaat het in dit leven om, dat je vaak lacht.

Verder nog in de planning: Hail Caesar (de nieuwe Coen Brothers), The Revenant (kemmij Simon ferrotuh joh), Deadpool (al vraag ik me af of dat wel echt leuk gaat zijn, maar ach, maandag tussen de vergadering en de nachtdienst in, maar dat terzijde), Eddie the Eagle wil ik ook heen, Zootropolis is het gezinsuitje, maar animatie vind ik ook altijd wel geinig, dus daar heb ik ook wel zin in. En zo zullen er nog wel een zootje zijn waar ik heen ga, het is nu toch gratis en ik vind het altijd geweldig, een film in de bioscoop zien.



Inmiddels wel, misschien ga ik nog wel een keer, geweldige film, geen seconde mee verveeld.

Ik heb toevallig (of eigenlijk niet toevallig; ik had een kaartje gekocht) vorige week Deadpool gezien. Was een beetje bang of het niet te flauw zou zijn, maar ik vond 'm erg grappig. Qua verhaal stelt het geen drol voor, maar het gaat ook meer om de stijl van film dan de inhoud. Marvel wil andere type films gaan maken en dat is ze met Deadpool zeker gelukt.
 
Bovenaan