Wat zou er in die brein afspelen.Ik ben alleen niet zo'n fan van Pulp Fiction maar volgens mij ben ik de enige daarin; Kill Bill I, Reservoir Dogs en Dusk till Dawn staan sowieso in mijn top10 op de eeuwige ranglijst. Geweldige gek is het!
Ik ben alleen niet zo'n fan van Pulp Fiction
Vond hem geweldig. We waren met zn 5en waarvan 2 Tarantino gek, 1 mwah en 2 die hem niet konden. Wij met zn 2en vonden hem echt goed, de andere 3 hebben volgens mij een tijdje geslapen. Het is heel makkelijk, vind je Tarantino meesterlijk dan moet je hem meemaken, vind je hem niet geweldig maar ok? moet je maar even afwachten tot hij op televisie komt. Qua spelers ben ik het bijna eens met Fabian, Jennifer Jason Leigh was meesterlijk maar ik vond vooral Tim Roth echt een goede rol neerzetten. The Mexican was goed en Jackson is eigenlijk klaar. Vond het met Django nog net gaan maar nu is hij gewoon klaar voor Tarantino films.
Second that. Reservoir Dogs vind ik geweldig, Kill Bill vermakelijk, Django Unchained wel OK en de rest matig tot slecht.
Mijn favoriete Tarantino film is toch echt Jackie Brown. Die film is te underrated. Vond het een betere film dan Pulp Fiction. Inglourious Basterds was te pruimen, het is de setting wat ik absoluut niet origineel vond. De Tweede Wereldoorlog komt me echt de strot uit.
De voornaamste reden dat ik eigenlijk nooit meer in de bioscoop kom. Vroeger was dat in elk geval beter geregeld, lekker asbakkie in de armsteun en een pilsje erbij en veel beter beeld en geluid als thuis; nu zijn de asbak en het pilsje verdwenen uit de bios en beeld en geluid thuis een stuk beter geworden dus ik wacht liever even tot ik thuis kan kijken.Enige nadeel was dat de film zo'n drie uur duurde en de bioscoop waar ik was het blijkbaar niet nodig vond om ergens tijdens die drie uur een kleine pauze in te lassen. Met als gevolg dat de hele zaal op een gegeven moment met een volle blaas of met afkickverschijnselen door het lange niet-roken in de zaal zat. Of een combinatie van beiden, zoals bij mij.
Het is niet goedkoop maar bier heb je gewoon in de bios hoor.
Ik blijf het toch altijd mooi vinden om een film op een groot scherm te zien. Heeft wat mij betreft een enorme meerwaarde en ik ben het gewoon drie keer met Fabian eens -rilling/koud zweet- (Death Proof wat minder, de rest van de QT films prima tot geweldig en sommige films wil ik in de bios zien).
Ik heb nog nooit een slechte Tarantino gezien, Django U. vond ik ook erg te gek. Alleen Death Proof vond ik iets minder. The Hatefull 8 heb ik nog niet gezien.
Maar ik zit me nu te bedenken... Death Proof vind ik eigenlijk de minste. Die had ik even niet opgeslagen.
Zeg, kom eens met een eigen mening.