De holocaust was er echt niet en die boefjes die hun automatisch geweer lichter maakten door de kogels te verwijderen richting politie deden dat vooral omdat ze werden gediscrimineerd. Dat is een beetje de strekking.
Iedereen begint inderdaad over die Holocaust-ontkenning als het om Appa gaat. Dit zijn inderdaad dingen die hij beter niet kan zeggen.
Nu heb ik dat een beetje gevolgd en ging dit over het vrije woord, die in zijn ogen niet voor iedereen geldt. Over de islam en moslims mag alles worden gezegd, en hij wilde laten zien dat andersom blijkbaar niet het vrije woord geldt.
Ik ben het overigens niet altijd met hem eens. Wel waardeer ik de inzet die hij toont voor zijn idealen, ongeacht of ik deze idealen deel. Beter dan anoniem op het internet schreeuwen en er vervolgens niets mee doen. PVV stemmen en tegen je buitenlandse vrienden zeggen dat je PVDA stemt...
Nogmaals, ik deel zijn idealen niet, en achter bepaalde dingen sta ik niet, maar dat wil niet zeggen dat ik hem geen toffe peer kan vinden